سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تغییر زبان ساعت هوشمند سامسونگ Samsung Gear S2


تغییر زبان ساعت هوشمند سامسونگ Samsung Gear S2زوم تک/ ساعت هوشمند سامسونگ Samsung Gear S2 classic یکی از جذابترین ساعت های هوشمند موجود در بازار ایران می باشد ، این ساعت هوشمند به عنوان یکی از پر امکانات ترین ساعت های هوشمند در بازار ایران می باشد. در این مقاله می خواهیم در مورد آموزش استفاده از ساعت هوشمند Samsung Gear S2 با شما عزیزان صحبت کنیم .

تغییر زبان ساعت هوشمند سامسونگ Samsung Gear S2یکی از مسائلی که در استفاده از ساعت هوشمند سامسونگ Samsung Gear S2 کاربران با آن روبرو می شوند مدیریت برخی از تنظیماتی است که در خود ساعت وجود ندارد یکی از این مسائل تغییر زبان است ، اگر شما ساعت هوشمند گیر اس ۲ را دارید شاید حتی یک بار هم که شده این ساعت را ریست فکتوری کرده اید وقتی این اتفاق می افتد تغییر زبان ساعت یکی از مسائل مهم در ساعت است .

تغییر زبان ساعت هوشمند سامسونگ Samsung Gear S2اما چطور می توان زبان را در این ساعت تغییر داد برای این کار باید به کمک گوشی هوشمند سامسونگ این کار را انجام دهید ، گوشی های سامسونگ براحتی با این ساعت سینک میشوند ، برای این کار ابتدا نرم افزار samsung gear را از مرکز نرم افزار های سامسونگ موجود در گوشی دانلود و نصب نمایید ، نرم افزار نصب شده باید آپدیت باشد ، پس از نصب این نرم افزار با باز کردن بلوتوث گوشی و ساعت می توانید این دو را به هم وصل کنید . برای اینکه تغیر زبان و تنظیمات خاص ساعت را انجام دهید پیشنهاد میکنم ویدئوی زیر رو مشاهده کنید . در ویدئوی زیر نحوه اتصال ساعت هوشمند سامسونگ به گوشی سامسونگ را میبینید و اینکه چطور زبان ساعت هوشمند را تغییر دهید . شما را به مشاهده این ویدئو دعوت میکنم .

لینک تماشای ویدئو

منبع: زوم تک


ویدیو مرتبط :
نقد و بررسی ساعت های هوشمند Samsung Gear S2 و Gear S2 Classic