ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اینیستا: امیدوارم در بارسا بازنشسته شوم


  X  

تاریخ خبر : پنج‌شنبه 1394.08.21 - 15:04

اینیستا: امیدوارم در بارسا بازنشسته شوم

ورزش 3/ آندرس اینیستا، کاپیتان بارسلونا تایید کرد که امیدوار است بتواند در بارسا فوتبالش را به پایان برساند.
اینیستا فوتبالش را در بارسلونا شروع کرد و توسط لوئیس فان‌خال، به تیم اصلی بارسلونا رسید. او دوران درخشانی را با بارسلونا سپری کرده و تا به حال 4 بار قهرمان چمپیونزلیگ شده است. حال او عنوان کرد که قصد دارد در این تیم فوتبالش را به پایان برساند.
او گفت:" خوشحالم که در حال حاضر کاپیتان بارسلونا هستم. امیدوارم و آرزویم این است که بتوانم فوتبالم را در این تیم به اتمام برسانم. امیدوارم که در سال‌های باقیمانده از فوتبالم بتوانم بازی کنم و جام‌های زیادی کسب کنم زیرا حرکت رو به جلو بسیار مهم است. این رویای من است."
اینیستا سپس درباره شوخی آنها در روز هالووین و واکنش‌ها به آن گفت:" اتفاقی بود که رخ داد، در این رابطه صحبت کردیم و عذرخواهی کردیم زیرا هیچ قصدی برای ناراحت کردن کسی نداشتیم. اگر می‌دانستیم که کنفرانس خبری ویکتور در حال برگزاری است، این اتفاق نمی‌افتاد. ما احمق نیستیم. نمی‌دانم دقیقا چه اتفاقی اتفاد. این موضوع با عذرخواهی تمام شده است."

نظر شما


ویدیو مرتبط :
فلورنتینو پرز :"میخواستم کاسیاس در رئال بازنشسته شوم"