سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



روابط عمومی سپاه کربلای مازندران:خبرهای منتشره درباره تعداد و اسامی شهدا مدافع حرم غیرموثق است


روابط عمومی سپاه کربلای مازندران:خبرهای منتشره درباره تعداد و اسامی شهدا مدافع حرم غیرموثق استفارس/ مسؤول روابط عمومی سپاه کربلای مازندران با اعلام اینکه مرجع رسمی برای بیان تعداد و اسامی شهدا، روابط عمومی سپاه کربلای مازندران است، گفت: تعداد و نفرات شهدا مشخص نیست و هنوز خبری در این ارتباط در دست نیست.

حسینعلی رضایی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس درباره برخی خبرهای ضد و نقیض از تعداد شهدای مدافع حرم مازندران در روزهای اخیر به ویژه از ظهر امروز تاکنون اظهار کرد: اسامی و تعداد شهدا را در اختیار نداریم.

وی درباره تعداد نیروهای مازندران در بین شهدا گفت: تعداد و نفرات شهدا مشخص نیست و هنوز خبری در این ارتباط در دست نیست.

مسؤول روابط عمومی سپاه کربلای مازندران خاطرنشان کرد: مرجع رسمی برای معرفی و تعداد شهدا، معاونت روابط عمومی سپاه کربلای استان مازنداران است.

وی با اعلام اینکه هنوز چون خبری قطعی از تعداد شهدا و نفرات در دست نیست، نمی‎توان در این ارتباط اطلاع‌رسانی کرد، گفت: اطلاع رسانی بدون داشتن اخبار موثق و تایید شده باعث نگرانی خانواده‌ها می‌شود.

رضایی از رسانه‌ها درخواست کرد که نسبت به انتشار اخبار غیر موثق خودداری کنند.



با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
سپاه کربلای مازندران