علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



ثبت نام جشنواره دانشجوی نمونه همچنان ادامه دارد


ثبت نام جشنواره دانشجوی نمونه همچنان ادامه داردباشگاه خبرنگاران/ معاون سازمان امور دانشجویان داخل از تمدید مهلت ثبت نام در جشنواره دانشجوی نمونه دانشگاه‌ها خبر داد.

دکتر ریاضی معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان گفت: با توجه به استقبال خوب دانشجویان از دوره اخیر دانشجوی نمونه، درخواست روسای چند دانشگاه و پیگیری دانشجویان، زمان ثبت نام این جشنواره تا 7 بهمن 94 تمدید می‌شود و دانشجویان می‌توانند به سامانه دانشجوی نمونه مراجعه و ضمن بارگذاری کلیه مدارک تحصیلی، رزوزمه پژوهشی و گواهی فعالیت‌های فرهنگی نسبت به ثبت نام در این جشنواره اقدام نمایند.

وی تاکید کرد: در جشنواره امسال شرط آزمون زبان برای دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد برداشته شده و به منظور انطباق رزومه با مفاد آیین نامه جدید و فرصت ناکافی دانشجویان، شرط آزمون زبان فقط برای دانشجویان مقطع دکترا الزامی است.

وی اعلام کرد: تا کنون حدود 2900 نفر در این جشنواره ثبت نام و اطلاعات اولیه خود را در سامانه وارد نموده‌اند.

ریاضی خاطر نشان کرد: دانشگاه‌های علمی کاربردی و فنی و حرفه‌ای به جهت ذات مهارت محورشان در این جشنواره شرکت نخواهند داشت چرا که رویکرد جشنواره به سوی انتخاب دانشجویان در زمینه‌های آموزشی، فرهنگی و پژوهشی، با تاکید بر مقاطع تحصیلات تکمیلی است در حالی که این دو دانشگاه رسالت خود را تربیت دانشجویان مهارت افزا قرار داده‌اند و با این موضوع تطابق ندارند.


منبع: باشگاه خبرنگاران


ویدیو مرتبط :
نمونه آرمستیشن سه بعدی جشنواره- جشنواره کشوری مهربانو