فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



فامیل بازی در شهرداری صدای شورا را در آورد


این نشریه آورده است: اسامی و نسبت های فامیلی بخش عمده ای از ساختار شهرداری ها بوده و در شهرداری اراک همیشه لیستی از اسامی کسانی که به علت رابطه ( فامیلی، قومیتی، ارتباط پشت پرده) با برخی اعضای شورای شهر و شهردار به استخدام شهردرای درآمده اند مطرح است و هیچ کس هم زیر بار این جذب نیروها نمی رود.
اگر چه شهرداری و سازمان های تابع آن دستخوش فامیل بازی است ولی در شورای اسلامی دور چهارم اراک رویکرد مقابله با این سنت فامیل بازی جزء برنامه ها قرار گرفته و در نشست های فراوان مقرر شد که در ساختار هرم نیروی انسانی شهرداری اراک استخدام و به کارگیری نیرو در این نهاد خدمات رسان،منوط به داشتن پست خالی و ضوابط باشد.
از جمله این مقابله با فامیل بازی در جذب نیروها، واگذاری امور نگهداری و حفظ فضای سبز اراک به پیمانکاران واجد شرایط بخش خصوصی بود.
نقش دانشگاه اراک در شهر اراک، از اینجا مانده از آنجا رانده، انتظار فرساینده فرش برای موزه شدن، خیال راحت مدیر شرکت شهرک ها و ادای دین به تاریخ زادگاه از دیگر عنوان های خبری هفته نامه وقایع استان مرکزی است.
هفته نامه وقایع استان مرکزی با مشی سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با صاحب امتیازی و مدیر مسئولی نیره یوسفی راد منتشر می شود.

****ایجاد بنگاه های سرمایه گذاری از وظایف شهرداران، یکی از عنوان های خبری شماره 272هفته نامه میلاد مرکز استان مرکزی است.
عزیز فیلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گفت: ایجاد بنگاه های سرمایه گذاری و تلاش برای توسعه و تثبیت درآمدهای پایدار از جمله وظایف خطیر شهرداران است.
وی در نشست مشترک شهرداران و روسای شوراهای اسلامی استان مرکزی در سالن اجتماعات فرمانداری زرندیه افزود: شهرداران باید با تشکیل ستادهای سرمایه گذاری زمینه جذب متقاضیان را فراهم کنند.
همه دستگاه های اجرایی به ویژه دست اندرکاران دولت با همدلی و تعامل بیشتر و خدمت رسانی به آحاد مختلف جامعه، زمینه رضایت مندی عمومی مردم را از دولت تدبیر و امید فراهم آورند.
نوسازی زیرساخت های سلامت در استان مرکزی با مشارکت مردمی، بررسی ظرفیت های معدنی استان مرکزی با حضور سرمایه گذاران چینی و تقویت مشارکت اجتماعی و اقتصادی کشور از دیگر عنوان های خبری هفته نامه میلاد مرکز است.
هفته نامه میلاد مرکز استان مرکزی با مشی سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی با صاحب امتیازی و مدیر مسئولی خسرو رضایی منتشر می شود.

*** گزارشی از فوت بر اثر آنفلوانزا در استان مرکزی گزارش نشده است، یکی از عنوان های خبری پایگاه خبری - تحلیلی عصر مرکزی است.
دکتر حسین سرمدیان، معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: تاکنون هیچ مورد فوتی بر اثر آنفلوانزا در این استان گزارش نشده است.
هر ساله با فرا رسیدن فصل سرما شاهد شیوع بیماری آنفلوآنزا و سرماخوردگی هستیم، اما خوشبختانه تاکنون موردی از ابتلا به ویروس آنفلوآنزای H1N1 در استان مرکزی و فوت بر اثر این بیماری گزارش نشده است.
شیوع آنفلوآنزای فصلی با توجه به سرد شدن هوا و افزایش ویروس سرماخوردگی تا حدودی طبیعی است، اما با اندکی مراقبت می توان از ابتلا به این بیماری جلوگیری کرد.
برگزاری گرامیداشت روز دانشجو با حضور وزیر سابق دولت اصلاحات در دانشگاه اراک، احتمال انحلال نماینده اصفهان در سوپر لیگ بسکتبال، بیمارستان هسته ای در اراک راه اندازی می شود.
45 نشریه و 9 پایگاه خبری و اطلاع رسانی در استان مرکزی فعالیت رسانه ای دارند.ک/1
6991/6013/

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
پارک چند هزار ساله ای که فدای حماقت شورا و شهرداری شد