سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



چگونه اسپری بدن طبیعی بسازیم


چگونه/ ساخت یک اسپری بدن از مواد تشکیل دهنده طبیعی، آن را به یک aromatherapy (رایحه درمانی) تبدیل می کند. انواع اسپری بدن را با اضافه کردن رایحه به هر یک از آن ها با توجه به خلق و خوی خود در هر زمان بسازید. شما می توانید قطراتی از اسانس های روغنی طبیعی به اسپری بدن اضافه کنید و یا رایحه هایی از سبزی های تازه، گل و دیگر مواد طبیعی بسازید. با استفاده از گلبرگ های گل از باغ شخصی خود اسپری های بدنی بسازید و مجموعه ای از رایحه های خوشبو را به دوستان و یا اعضای خانواده خود خود هدیه دهید.
1
اسانس های روغنی که برای اسپری می خواهید انتخاب کنید. شما می توانید از اسطوخودوس یا اسانس روغنی بابونه جهت اسپری بدن آرامش بخش استفاده کنید. از لیمو، نعناع، ylang-ylang یا اسانس روغنی رزماری به عنوان یک اسپری جوان کننده و انرژی بخش استفاده کنید.
2
4 یا 5 قطره از اسانس روغنی را درون یک بطری افشانه بریزید. اگر بوی اسانس روغنی بیش از حد ضعیف است، شما همیشه می توانید هنگام ساخت اسپری بدن مقدار عطر و بوی اسانس را بیشتر کنید.
3
1 فنجان آب مقطر داخل یک بطری بریزید. اگر شما مطمئن نیستید که بوی این اسانس را دوست دارید یا خیر، می توانید ¼ فنجان آب مقطر درون یک ظرف کوچک بریزید و تنها یک قطره از اسانس روغنی را به آن اضافه کنید. اگر شما بوی این اسانس را دوست دارید حال می توانید 4 قطره اسانس لازم را به آب مقطر درون بطری اضافه کنید.
4
مخلوط آب و اسانس روغنی درون بطری را با یکدیگر به مدت 30 ثانیه به خوبی تکان دهید.
5
اسپری آماده است، از عطر و بوی آن لذت ببرید.
نکات و هشدارها
رایحه اسپری بدن منحصر به فرد خود را برای رایحه درمانی با مخلوط کردن اسانس های روغنی منتخب خودتان بسازید. برای این کار می توانید با ترکیب یک قطره از هر روغن، درون یک بطری که حاوی یک فنجان آب مقطر است، مقدار کمی اسپری بسازید. این کار را تا زمانی که به رایحه مد نظر خود برسید ادامه دهید.
شما می توانید رایحه اسپری بدن شخصی خود را از طریق جوشاندن گیاه، گلبرگ گل یا برگ ها در یک فنجان آب مقطر بسازید. پس از آن که آب به جوش می آید، شعله را خاموش کرده و اجازه دهید مخلوط سرد شده و به دمای اتاق برسد. جوشانده حاصل را از صاف کرده و ذرات جامد را از مایع جدا کرده و مایع را درون یک بطری اسپری بریزید.
با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

https://telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
چکونه در آکواریوم خود یک آبشار طبیعی بسازیم