فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



یک هزار و 900 کودک هندیجانی در گروه هدف طرح سنجش بینایی قرار دارند


ماشاالله مکتوفی شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: کلاسهای سنجش بینایی و پیشگیری از تنبلی چشم برای کودکان سه تا شش ساله به مدت دو ماه از یکم آبان تا 30 آذر ماه امسال اجرا می شود .
وی با بیان اینکه این طرح با همکاری وحمایت اداره بهزیستی و مهد کودک های شهری وروستایی هندیجان انجام می شود افزود:این کودکان در مهدهای کودک و پیش دبستانی ها در حال تحصیل هستند و برای اجرای این طرح از 39 مربی استفاده می شود.
مکتوفی با اشاره به تعداد محل های اجرای سنجش بینایی برای کودکان در این شهرستان اظهار کرد: در شهرستان هندیجان پنج مهد کودک شهری و 9 مهد کودک روستایی همراه با 14بهورز و 11 مرکز پیش دبستانی بر ای کلاسهای سنجش بینایی در نظر گرفته شده است.
رییس اداره بهزیستی شهرستان هندیجان بیان کرد:هر کودک که در گروه هدف این طرح قرار می گیرد بایدبرای شرکت در این کلاس ها مبلغ 12 هزار ریال پرداخت کند اما کودکان روستایی می توانند رایگان در این کلاس ها شرکت کنند.
7158/6064

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
لحظه هدف قرار دادن 57 عضو گروه تروریستی در سوریه