سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



روحیه و تفکر جهادی و بسیجی در تمام فعالیتها جاری و ساری شود


همزمان با اولین روز هفته بسیج با برگزاری دو جلسه با حضور استاندار مازندران و جمعی از مدیران استان راههای توسعه اردوهای طرح هجرت و بهره گیری بیشتر از ظرفیت فنی و مهندسی بسیج سازندگی در اجرای طرحهای عمرانی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی استاندار مازندران ربیع فلاح جلودار با گرامیداشت و تبریک هفته بسیج در این جلسه از اردو های هجرت و سازندگی به عنوان حرکتهای جهادی یاد کرد و گفت : باید به گونه ای برنامه ریزی شود تا از ظرفیت و توانایی اردوهای طرح هجرت برای سازندگی و رفع محرومیت استفاده شود.
وی آثار و برکات اردوهای طرح هجرت را گسترده و تاثیر گذار خواند و گفت : همانگونه که تشکیل جهاد سازندگی با فرمان حضرت امام خمینی (ره) آثار و برکات زیادی را در عمران و آبادانی روستاها به دنبال داشت اردوهای جهادی و حضور دانش آموزان و دانشجویان و طلاب در مناطق محروم می تواند به محرومیت این مناطق پایان دهد .
وی تقویت امید به زندگی ، ترویج روحیه نشاط و کار و تلاش گروهی و استفاده از فضای معنوی اردوها برای خودسازی و آثار تربیتی ، فرهنگی و اجتماعی را از نتایج و آثار اردوهای طرح هجرت و سازندگی خواند و گفت: استفاده از ظرفیت این ارودها موجب استفاده درست و بهینه از امکانات و اعتبارات می شود .
ربیع فلاح تاکید کرد : در 3 سال گذشته بیش از 80 میلیارد تومان از اعتبارات بسیج در حوزه اشتغال خرد و تحقق اقتصاد مقاومتی هزینه شده است و این کار بسیار ارزشمند است .
وی پیشنهاد تشکیل ستاد دائمی برای توسعه فعالیتها را با مسئولیت معاون عمرانی استانداری مازندران ارائه نمود و گفت : 45 درصد جمعیت استان در مناطق روستائی و محروم زندگی می کنند و رفع مشکلات روستاها و مناطق محروم باید در اولویت برنامه های ما قرار گیرد و عدالت اجتماعی حکم می کند تا همه مردم از نعمات و برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی بهره مند شوند .
استاندار مازندران در پایان از دستگاههای اجرایی خواست بخشی از اعتبارات دستگاههای اجرایی تحت پوشش خود را به اردوهای جهادی اختصاص دهند .
قبل از سخنان استاندار نبیان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، بخشی معاون هماهنگ کننده سپاه کربلا و شریعتی فرمانده بسیج سازندگی مازندران گزارشی در مورد اقدامات بسیج سازندگی و اردوهای طرح هجرت ارائه نمودند.
قابل ذکر است در ادامه این جلسه با حضور جمعی دیگر از مدیران در مورد قابلیتها و ظرفیت های فنی و مهندسی بسیج سازندگی برای اجرای طرح های عمرانی استان بحث و تبادل نظر شد.
در این جلسه مقرر شد یک هزار نقطه محروم مازندران شناسایی و برای رفع محرومیت آن مناطق برنامه منسجمی با مشارکت دستگاهها و سازمان بسیج سازندگی ارائه شود و در سال 95 برنامه اجرایی آن آغاز شود.
همچنین در این جلسه اعلام شد از سال 85 تا 94 حدود یک هزار و 450 طرح با 70 میلیارد تومان از سوی استانداری مازندران ، بسیج سازندگی مازندران و قرارگاه خاتم الانبیا در استان اجرا شده است .ک/1
6097

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
ایستادگی و روحیه بسیجی