سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سایت روزنامه الکترونیک«57 آنلاین» رونمایی شد


به‌گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، در آستانه ایام مبارک ربیع الاول سایت روزنامه الکترونیک «57 آنلاین» رونمایی شد.

این سایت محصول اخیر قرارگاه شهیدباقری سازمان بسیج دانشجویی است که با هدف جریان‌سازی در دانشگاه‌ها توسط مرکز رسانه‌ای 57  به‌صورت روزانه تهیه و ارائه می‌شود‌.

این روزنامه الکترونیک با هدف کمک به فضای رسانه‌ای تشکل‌های دانشجویی رسما رونمایی شده است.

از این روزنامه الکترونیک که توسط دانشجویان فعال رسانه‌ای در مرکز رسانه‌ای 57 قرارگاه شهیدباقری سازمان بسیج دانشجویی منتشر می‌شود، تاکنون بیش از 50 شماره منتشر شده است و‌ اینک در آستانه انتشار شماره پنجاه و هفتم این روزنامه، سایت آن نیز به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز می‌کند.

از جمله این قابلیت‌های ویژه می‌توان به امکان چاپ روزنامه به صورت خودکار و روزانه، با لوگوی اختصاصی تشکل‌های دانشجویی و مراکز علاقه‌مند جهت توزیع و نصب آن در محیط‌‌های دانشگاهی و... اشاره کرد.

 عضویت در خبرنامه سایت و امکان ارسال اخبار توسط دانشجویان و علاقه‌مندان جهت درج در روزنامه از دیگر قابلیت‌های این روزنامه است.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
سایت 7010 | سایت نیازمندی های رایگان روزنامه خراسان