سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



رییس جدید مرکز مطالعات زنان دانشگاه تهران معرفی شد


رییس جدید مرکز مطالعات زنان دانشگاه تهران معرفی شدایسنا/ مراسم معارفه رییس جدید مرکز مطالعات و تحقیقات زنان دانشگاه تهران و تکریم رییس سابق این مرکز در دانشگاه تهران برگزار شد.
مراسم معارفه رییس جدید مرکز مطالعات و تحقیقات زنان دانشگاه تهران و تکریم رییس سابق این مرکز در دانشگاه تهران برگزار شد.
در مراسم معارفه رییس مرکز مطالعات و تحقیقات زنان دانشگاه تهران که با حضور معاون پژوهشی دانشگاه، رییس دانشکده‌ علوم اجتماعی و جمعی از مدیران و مسؤولان دانشگاه تهران برگزار شد، از زحمات و خدمات دکتر فهیمه فرهمندپور، رییس سابق مرکز مطالعات و تحقیقات زنان تقدیر و دکتر ملیحه شیانی به عنوان رییس جدید این مرکز معارفه شد.
در آغاز این مراسم دکتر فرهمندپور، با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، گزارشی از عملکرد دوره پنچ‌ساله مدیریت خود در این مرکز ارائه داد.
وی گفت: مرکز مطالعات و تحقیقات زنان به عنوان یک موسسه پژوهشی مستقل، نیازمند حمایت و پشتیبانی بیشتر مسؤولین دانشگاه است.
در ادامه این مراسم دکتر ملیحه شیانی، رییس جدید مرکز مطالعات و تحقیقات زنان، ضمن اشاره به برنامه‌ها و اهداف آینده مرکز، به بیان مسائل و مشکلات زن و خانواده و لزوم سرمایه‌گذاری پژوهشی در این حوزه پرداخت.
دکتر محمد رحیمیان، معاون پژوهشی دانشگاه تهران نیز در این مراسم، با تسلیت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، ضمن اشاره به جایگاه والای زنان در جامعه ایران، بر لزوم انجام تحقیقات و پژوهش برای ارتقای جایگاه و منزلت زنان در کشور تاکید کرد.
در بخش پایانی این مراسم، لوح تقدیر رییس دانشگاه تهران و هدایایی از سوی بخش‌های مختلف، به دکتر فرهمندپور اهدا شد.



منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
معرفی مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهرات