سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تمدید فرصت ثبت‌نام دوره کاردانی دانشگاه علمی کاربردی


حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت:‌ به منظور فراهم کردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که تاکنون نسبت به پذیرش در دوره کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای دانشگاه علمی کاربردی برای بهمن 1394 اقدام نکرده‌اند، مهلت ثبت‌نام تا ساعت 24 شنبه 24 بهمن 1394 تمدید می‌شود.

وی افزود:‌ به داوطلبان توصیه می‌شود با مراجعه به سایت سازمان سنجش و مطالعه دقیق دفترچه راهنما و اطلاعیه‌های منتشره به ویژه اطلاعیه‌ای که از بعدازظهر امروز سه شنبه 20 بهمن بر روی سایت قرار می‌گیرد نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت‌نام اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش گفت:‌ داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام کرد‌ه‌اند با مطالعه اطلاعیه مربوطه در صورت تمایل می‌توانند نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ثبت نام بدون کنکور کاردانی پیوسته دانشگاه آزاد مهر ماه 97