فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ویژگی‌های جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان/ حضور 450 شرکت‌کننده در رقابت‌ها


به گزارش خبرنگار فعالیت‌‌های قرآنی خبرگزاری فارس، آیین افتتاحیه سی‌امین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دقایقی پیش با حضور آیت‌الله احمد عابدی رئیس دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم و جمعی از قاریان و حافظان دانشجو در مدرسه علمیه امام موسی کاظم شهر مقدس قم برگزار شد.

در ابتدای این مراسم علی‌اصغر شعاعی معاون قرآن و عترت دانشگاه علوم و معارف قرآن کریم و دبیر جشنواره به تلاوت آیاتی از کلام‌الله مجید پرداخت و پس از آن ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای فاجعه منا به بیان ویژگی‌های این جشنواره پرداخت و گفت: در این دوره از رقابت‌ها شاهد حضور بیش از 450 شرکت کننده هستیم و بهترین اساتید قرآن کشور در این دوره از مسابقات به قضاوت می‌پردازند.

وی برگزاری مسابقات در ماه محرم را یکی دیگر از ویژگی‌های رقابت‌ها دانست و گفت: این جشنواره ثابت کرد که می‌توان در ماه محرم بهترین برنامه‌های قرآنی را اجرا کرد البته باید بدانیم که قرآن و عترت از هم جدا نیست و امام حسین (ع) هم شب آخر مهلت گرفت تا با همراهانش قرآن بخواند.

شعاعی با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها در شهر مقدس قم گفت: این مسابقات در بهترین مکان یعنی شهر مقدس قم و بین بهترین مخاطبان و با بهترین محتوا یعنی قرآن کریم برگزار می‌شود.

دبیر جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان تهیه و تنظیم بیانیه پایانی کل جشنواره را یکی از ویژگی‌های این رقابت‌ها برشمرد و گفت: تا پیش از این فقط بیانیه هیأت داوران در آیین اختتامیه مسابقات قرائت می‌شد اما در این دوره از جشنواره یک بیانیه کلی که در آن ابعاد مختلف مسابقات گنجانده شده تنظیم و قرائت خواهد شد.

شعاعی با اشاره به برگزاری کلاس آموزشی در این جشنواره گفت: امسال به جز مسابقه یک کلاس آموزشی 2 ساعته در موضوعات صوت، لحن، تجوید و وقف و ابتدا توسط بهترین اساتید برای شرکت‌کنندگان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، آیین اختتامیه این جشنواره در مرکز همایش‌های مدرسه علمیه امام موسی کاظم (ع) با حضور با شکوه مردم قرآن دوست شهر مقدس قم برگزار شد و حضور خادمان حرم حضرت معصومه (س) و به همراه طراحی یک دکور ساده اما زیبا از ویژگی‌های آن بود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
تیزر جشنواره قرآن و عترت دانشجویان بسیجی-بهمن ماه93