تکمیل پروژه‌های مسکن مهر‌ از اولویت‌های اداره‌کل راه و شهرسازی گلستان


‌مدیرکل راه و شهرسازی گلستان، تلاش و پیگیری برای تکمیل پروژه‌های مسکن مهر و ساختمانی استان را به عنوان موضوع اولویت دار اداره کل دانست که با جدیت دنبال می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه گلستان، مهندس "ابراهیم مبارک قدم" در بازدید از پروژه‌های بخش مسکن و ساختمان این اداره کل در شرق استان، گفت: با وجود مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم‌ها، ناکافی بودن سهم آورده متقاضیان مسکن مهر، کمبود نقدینگی و مشکلات اعتباری در این سال‌ها، اما دولت خود را متعهد به خدمت رسانی مطلوب به مردم می‌داند.

وی، روند اجرای پروژه‌های بخش مسکن و ساختمان اداره کل را در سطح استان، نسبتا مطلوب توصیف کرد و ادامه داد: برای تحقق تعهدات اداره کل در این بخش نیازمند همت و هماهنگی بیش از پیش دستگاه‌های اجرایی استان هستیم.

این مقام اجرایی گلستان، الزام به برنامه زمان بندی از سوی مجریان پروژه‌ها را از ضروریات دستیابی به اهداف پیش بینی شده بیان کرد و گفت: با نگاهی به فعالیت‌های چند سال گذشته مسئولان در بخش مسکن مهر و پروژه‌های ساختمانی استان، این واقعیت مشهود است که تاکنون بسیاری از مردم خانه‌های خود را تحویل گرفته و در آنها اسکان یافته‌اند.

به گزارش ایسنا، پروژه‌های مسکن مهر سعد‌آباد گرگان، مسکن مهر سایت الازمن علی آباد کتول، مسکن مهر ازدار تپه آزادشهر، پروژه ساختمان فرمانداری شهرستان رامیان، ساختمان پزشکی قانونی و ساختمان‌های اداری راه و شهرسازی گنبدکاووس و مینودشت در برنامه بازدید مدیرکل راه و شهرسازی گلستان قرار داشت.

ساخت حدود 52 هزار واحد مسکن مهر در تعهد استان گلستان بوده که تاکنون بیش از 42 هزارواحد افتتاح و به بهره برداری رسیده که بیانگر تحقق بالغ بر82 درصد این برنامه است.

دربخش فنی و اجرایی راه وشهرسازی گلستان نیز، امسال 11 پروژه نیز، امسال 11 پروژه در دست احداث است که ازجمله آنها پروژه مجتمع فرهنگی و توانبخشی ایثارگران، مجتمع فرهنگی هنری گرگان، اداره منابع طبیعی بندرگز، فرمانداری رامیان و فرمانداری مراوه تپه است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
آخوندی :مسکن مهر مزخرف است (وزیر راه و شهرسازی)