علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



حمله به مواضع ارتش در تعز/ تداوم نقض آتش بس توسط جنگنده های سعودی


به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، در شرایطی که گروه های یمنی با هیأت سعودی در کویت برای برقراری صلح در این کشور و پایان دادن به جنگ مذاکره می کنند، در عرصه تحولات میدانی نیز درگیری ها میان ارتش و نیروهای مردمی یمن با مزدوران سعودی با شدت ادامه دارد.

بر اساس این گزارش مزدوران سعودی همچنین مواضع ارتش و کمیته های مردمی را در منطقه الشبکه در الوازعیه واقع در استان تعز با سلاح های سنگین بمباران کردند.

مزدوران سعودی مواضع ارتش و کمیته های مقاومت مردمی یمن را در عسیلان واقع در شبوه هدف حملات موشکی و خمپاره ای قرار دادند.

در همین راستا منطقه المتون در استان الجوف نیز هدف حملات مزدوران سعودی قرار گرفت.

به علاوه جنگنده های سعودی نیز در ادامه نقض آتش بس، اقدام به پرواز بر فراز آسمان استان صعده، مأرب، منطقه مستبأ و مناطق مرزی در استان حجه کردند.

لازم به ذکر است این اقدامات سعودی ها در شرایطی صورت می گیرد که مذاکرات صلح یمن در کشور کویت میان هیأت انصارالله و کنگره ملی یمن با هیأت ریاض در جریان است و روز جمعه نیز عادل الجبیر وزیر خارجه عربستان سعودی در اظهاراتی تعجب برانگیز اعلام کرده بود که حوثی ها را به عنوان بخشی از بافت اجتماعی یمن می پذیریم.


ویدیو مرتبط :
حمله انصارالله به مواضع ارتش عربستان سعودی