سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



عرضه داروی بدون نسخه به مسافران آذری در بیله سوار ممنوع است


به گزارش ایرنا از روابط عمومی فرمانداری بیله سوار ، آرام حلیم روز شنبه در جلسه کمیسیون قاچاق کالا و ارز بیله سوار افزود: پدیده قاچاق در حوزه بهداشت و درمان سلامت جامعه را تحت تاثیر قرار داده و استفاده از داروی قاچاق عوارض جبران ناپذیری برای افراد به دنبال خواهد داشت.
او خواستار نظارت شبکه بهداشت و درمان بر داروخانه های شهرستان شد و گفت: داروخانه ها باید از تجویز بدون نسخه دارو برای اتباع آذری خودداری کنند و داروخانه ها هنگام تجویز دارو به تاریخ انقضای آن توجه کنند.
او با بیان اینکه باید تلاش کرد تا فرهنگ مبارزه با قاچاق کالا در جامعه نهادینه شود ، اظهار کرد: استفاده از تولیدات داخلی و آگاه سازی جامعه از مضرات قاچاق زمینه شکوفاهی اقتصاد را فراهم می کند.
حلیم با اشاره به اینکه حمایت از تولیدات داخلی پایه و اساس اقتصاد کشور را تقویت می کند افزود: منویات مقام معظم رهبری در بخش مبارزه با قاچاق کالا و استفاده از تولیدات داخلی و ایرانی باید سرلوحه کار مسوولان و مدیران قرار بگیرد.
وی گفت: برای جلوگیری از قاچاق لباس و خرید و فروش غیرقانونی ارز مقابل گمرک نیروهای نظامی و انتظامی با همکاری گروهان مرزی و گمرک نسبت به شناسایی افراد فعال در زمینه اقدام کنند.
او افزود: با توجه به شروع کاشت محصولات کشاورزی و سوخت مورد نیاز کشاورزان مسوولان شرکت نفت شهرستان باید با تامین سوخت مورد نیاز کشاورزان نظارت لازم را بر جایگاه های سوخت مبتنی برتوزیع خارج از شبکه انجام دهد.
او با قدردانی از مجموعه نیروی انتظامی در کشف70 نوع اشیای عتیقه در بخش جعفرآباد گفت: با افراد سودجو که اقدام به حفاری های خودسرانه می کنند از طریق مراجع انتظامی و قضایی برخورد خواهد شد.
وی همچنین بر لزوم تشدید کنترل های مرزی در زمینه قاچاق داروهای غیرمجاز ، مواد سوختی و همچنین نظارت بر کار داروخانه ها ، فروشگاه های لوازم آرایشی و عطاری ها تاکید کرد.
وی خواستار نظارت مستمر اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان بر مغازه دارانی که کالای تاریخ مصرف گذشته و بی کیفیت در بازار عرضه می کنند شد.
بیله سوار مغان در شمال اردبیل و در نوار مرزی جمهوری آذربایجان قرار دارد.
روزانه حدود سه هزار مسافر از طریق گمرک مرزی بیله سوار بین دو کشور ایران و جمهوری آذربایجان تردد می کنند.
6018/ 1257

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گزارش از مسافران نوروز ازشهرستان مرزی بیله سوار