سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



تیپ محمد موسوی ستاره والبیال کشور + عکس


تیپ محمد موسوی ستاره والبیال کشور + عکس,محمد موسوی

سید محمد موسوی در توضیح این عکس نوشته: وقتی با یک قهوه خستگیم در رفت…

تیپ جدید سید محمد موسوی:

تیپ محمد موسوی ستاره والبیال کشور + عکس,محمد موسوی,جهانی‌ها

عکس تیپ سیدمحمد موسوی

محمد موسوی در جام جهانی والیبال مردان ۲۰۱۵ با تیم ملی ایران به جایگاه هشتمی دست یافت. وی با عملکرد درخشان خود توانست اولین جایزه معتبر خود را در یک تورنمنت بین المللی کسب کند. موسوی در جام جهانی توانست بعد از سباستین سوله(Sebastián Solé) به عنوان دومین مدافع میانی برتر مسابقات انتخاب شود.

سید محمد موسوی عراقی (زاده ۳۱ مرداد ۱۳۶۶ – دزفول) بازیکن والیبال اهل ایران است.سید محمد موسوی در تیم‌های پیکان و پتروشیمی بندر امام و گیتی پسند سابقه بازی دارد. او در باشگاه والیبال کاله مازندران توپ می‌زند. موسوی در مسابقات آسیایی بهترین مدافع رو تور لقب گرفت.

سید محمد موسوی به دلیل پسوند خانوادگی که دارد مدتها همه فکر می کردن که اصالتا عراقی می‌باشد و حتی در این باب رسانه‌های عربی به این قضیه دامن زدند تا اینکه وی با بیان اینکه اصالت او اراکی بوده و به سبب مشکلات به دزفول مهاجرت کرده و به جای پسوند اراکی عراقی به او اطلاق شده است.

همچنین ببینید

منبع : ستاره نیوز / پ


ویدیو مرتبط :
تولد ستاره ی دوست داشتنی من مبارک سید محمد موسوی