سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جمعه؛ پانزدهمین اجتماع مدافعان حرم در تهران


جمعه؛ پانزدهمین اجتماع مدافعان حرم در تهرانمهر/ پانزدهمین اجتماع مدافعان حرم با سخنرانی وزیر اطلاعات جمعه بعد از نماز مغرب و عشا در مهدیه تهران برگزار می‌شود.
پانزدهمین اجتماع بزرگ مدافعان حرم به همت ستاد مدافعان حرم و هیئت الرضا محفل بسیجیان و رهروان شهدا، همزمان با شهادت عقیله بنی‌هاشم حضرت زینب (س) با سخرانی حجت‌الاسلام سید محمود علوی، وزیر اطلاعات و مداحی حسین سیب‌سرخی، روح‌الله بهمنی، عبدالرضا هلالی و دیگر مادحین اهل بیت‌ (س) برگزار می‌شود.

پانزدهمین اجتماع مدافعان حرم در حمایت از جبهه مقاومت با حضور مسئولین کشوری و لشگری هنرمندان، ورزشکاران و اقشار مختلف مردم جمعه ۳ اردیبهشت‌ماه بعد از نماز مغرب و عشا در مهدیه تهران برگزار می‌شود.

اجتماعات بزرگ مدافعان حرم بیش از سه است که در پی حملات و تهدید گروه تروریستی صهیونیستی داعش به مرقد مطهر حضرت زینب(س)، حضرت رقیه(س) و دیگر اماکن متبرکه مسلمانان با هدف اعلام حمایت از سربازان مدافع حرم به همت ستاد مردمی مدافعان حرم و هیئت الرضا(ع) محفل بسیجیان و رهروان شهدا برگزار می‌شود.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
دوازدهمین اجتماع مدافعان حرم