ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



شکايت نکونام از قلعه‌نويي دوباره به جريان افتاد


  X  

تاریخ خبر : چهارشنبه 1394.08.13 - 14:25

شکايت نکونام از قلعه‌نويي دوباره به جريان افتاد

تسنيم/ کاپيتان پيشين تيم ملي فوتبال کشورمان شکايت خود از سرمربي پيشين استقلال تهران و معاون حقوقي اين باشگاه را مجدداً به جريان انداخته است. تابستان سال گذشته بود که قلعه‌نويي سرمربي وقت استقلال از نکونام کاپيتان سابق تيم ملي به خاطر اظهاراتي که در مصاحبه با روزنامه خبر ورزشي داشت، به شعبه دوم دادسراي فرهنگ و رسانه شکايت کرد.
اما اين پايان کار نبود و پس از شکايت قلعه‌نويي از نکونام، کاپيتان وقت تيم ملي نيز به خاطر اظهارات سرمربي سابق استقلال و يکي ديگر از مسئولان اين باشگاه در رسانه‌ها، آبان سال 93، شکايتي را در دادسراي فرهنگ و رسانه مطرح کرد.
هر چند قلعه‌نويي با وجود حسن نيت نکونام، براي پيگيري شکايت خود از کاپيتان سابق تيم ملي مصرّ بود و حتي به قرار منع تعقيب شعبه بازپرسي اعتراض کرد تا در نهايت اين پرونده با صدور کيفر خواست به دادگاه برود، اما دو ماه بعد از طرح شکايت نکونام يعني دي ماه سال 93، شعبه بازپرسي دادسراي فرهنگ و رسانه، با تقاضاي وکيل کاپيتان وقت تيم ملي، قرار ترکيب تعقيب صادر کرد.
ترک تعقيب به نوعي به حالت معلق درآوردن شکايت است يعني مدعي يا شاکي حق دارد که بعد از تقاضاي ترک تعقيب، مجدداً شکايت کند، اما تکليف پرونده بعد از صدور قرار ترک تعقيب معلوم نيست، يعني بعد از طرح مجدد شکايت معلوم نيست همان پرونده قبلي پيگيري مي‌شود يا خير.
اکنون که نزديک به يک سال از صدور قرار ترک تعقيب در شکايت نکونام از قلعه‌نويي و بزرگي مي‌گذرد و جلسه نخست رسيدگي به شکايت قلعه‌نويي از نکونام در شعبه 1057 دادگاه کارکنان دولت به رياست قاضي حيدري برگزار شده، يک منبع آگاه به خبرنگار تسنيم گفت که شکايت نکونام از قلعه‌نويي و بزرگي، مجدداً مطرح شده و به جريان افتاده است.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
قلعه نویی و نکونام آشتی کردند