فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



المپیاد علمی طلاب خواهر برگزار می‌شود


به گزارش خبرگزاری فارس، فریده داودی مدیر آموزش عمومی و تحصیلات تکمیلی حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: المپیاد علمی طلاب خواهر در سطح کشوری به صورت مشترک میان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و جامعةالزهرا(س) قم، ساعت 10 صبح روز جمعه، بیست و هفتم فروردین ماه سال 95، در اردوگاه نرجس‌ خاتون(واقع در جمکران) برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: به برگزیدگان اول تا سوم هر پایه و رشته، جوایزی تعلق گرفته و در جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران که در اواخر اردیبهشت برگزار می‌‌شود، از آن‌ها تجلیل می‌شود.

مدیر آموزش عمومی و تحصیلات تکمیلی حوزه‌های علمیه خواهران کشور، اظهار داشت: المپیاد علمی طلاب خواهر سطح دو در چهار پایه تحصیلی دوم تا پنجم و المپیاد علمی طلاب خواهر سطح سه نیز در دو رشته «تفسیر و علوم قرآنی» و «فقه و اصول» برگزار می‌شود.

وی ایجاد رقابت سازنده، شناخت طلاب ممتاز و استعدادهای درخشان در مدارس علمیه خواهران کشور را از اهداف برگزاری این مسابقه برشمرد و یادآور شد: مرحله مدرسه‌ای این مسابقات با شرکت هشت هزار و 23 نفر در هجده آبان ماه سال 94 در مدارس علمیه خواهران سراسر کشور برگزار شد و از این تعداد دو هزار و 114 نفر به مرحله استانی راه یافتند. مرحله استانی المپیاد علمی طلاب خواهر نیز سی‌ام بهمن ماه سال گذشته در مراکز استا‌ن‌ها برگزار شد که تعداد 240 نفر به مرحله کشوری راه یافتند.

داودی اضافه کرد: جامعةالزهرا(س) قم نیز با برگزاری آزمون در میان طلاب خود، تعداد 72 نفر را برای شرکت در مرحله کشوری و رقابت با سایر طلاب خواهر معرفی کرده است که در مجموع 312 نفر از طلاب خواهر حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور و جامعه الزهرا(س) در مرحله کشوری، با هم به رقابت می‌پردازند.

انتهای پیام/ک


ویدیو مرتبط :
ویژه برنامه المپیاد علمی دانش آموزی (90 علمی)