سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ریاض: درباره آنچه ایران گفته تحقیق می‌کنیم


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، در پی اعلام اینکه عربستان سفارت ایران در صنعاء را مورد هدف قرار داده، «احمد العسیری» سخنگوی ائتلاف سعودی در واکنش به سخنان «جابر انصاری» سخنگوی وزارت خارجه ایران گفت: درباره آنچه ایران گفته تحقیق می‌کنیم.

شبکه خبری «العربیه»، گزارش داد که احمد عسیری گفته حوثی‌ها (انصار الله) سفارت‌های متروکه را برای عملیات نظامی استفاده می‌کنند.

پیشتر سخنگوی وزارت خارجه ایران امروز گفت که حمله موشکی هواپیماهای عربستان به سفارت ایران در صنعا موجب وارد شدن خسارت‌هائی به ساختمان سفارت و زخمی شدن تعدادی از نیروهای نمایندگی شده است.

عربستان طی چند روز گذشته و در پی حوادث مربوط به سفارت و کنسولگری این کشور در تهران و مشهد روابط خود را با ایران قطع کرده و به دنبال متحد کردن کشورهای عربی برای قطع روابط با ایران است.

انتهای پیام/ب

 

http://fna.ir/154AK6


ویدیو مرتبط :
تحقیق درباره ثروت ملی ایران