سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



راه‌اندازي کمپ 500 نفره زنان بي‌ خانمان


ايسنا/ فرماندار تهران با اشاره به افزايش ظرفيت کمپ‌هاي نگهداري معتادان متجاهر، از راه‌اندازي و تجهيز کمپي با ظرفيت 500 نفر براي زنان معتاد و بي‌خانمان در اطراف شهر تهران خبر داد.

عيسي فرهادي گفت: طي شش ماه نخست سال جاري 4000 نفر ظرفيت کمپ معتادان در اطراف شهر تهران افزايش داشته است و کمپ 500 نفره زنان معتاد و بي‌خانمان نيز به زودي مجهز و قابل استفاده خواهد شد.

وي با اشاره به ايجاد کمپي با ظرفيت 4 هزار معتاد در اطراف شهر تهران در سال جاري گفت: با همکاري شهرداري تهران و معاونت سياسي و امنيتي استانداري در طي 6 ماه گذشته از سال جاري 4 هزار ظرفيت کمپ در اطراف شهر تهران ايجاد کرده‌ايم بر همين اساس در جمع آوري معتادين به مراتب بهتر از سالهاي گذشته عمل کرده‌ايم.

فرماندار تهران تاکيد کرد: کمپ‌هايي که با همکاري شهرداري تهران و ساير دستگاه هاي ذيربط ايجاد مي شوند در اختيار نيروي انتظامي قرار مي‌گيرد تا با پيگيري آنها در جهت پاکسازي شهر تهران اقدام شود. بي ترديد براي ايجاد تغيير در چهره شهر تهران به جهت پاکسازي حضور معتادان متجاهر بايد ظرفيت کمپ‌هاي نگهداري افزايش يابد.

وي تنها راه کاهش و ساماندهي آسيب هاي اجتماعي را مشارکت دستگاه‌هاي مختلف و مردم خواند افزود: شهرداري در خصوص اقدامات موردي به جهت مقابله با آسيب هاي اجتماعي موفق عمل کرده است و در انجام ماموريت هاي کلان در جهت کاهش آسيب هاي اجتماعي بايد از کمک و هماهنگي ساير دستگاهها استفاده کند و فرمانداري وظيفه هماهنگي بين دستگاه‌ها را بر عهده دارد .خوشبختانه شهرداري تهران در ارتباط با جمع‌آوري و اسکان معتادين متجاهر همکاري و تعامل خوبي با ستاد مبارزه با مواد مخدر استان داشته و همين موضوع باعث شده عملکرد بهتري داشته باشيم.

وي ادامه داد: ظرفيت 10 هزار نفري نگهداري معتادان متجاهر در نظر گرفته شده است اما درحال حاضر6 هزار نفر از اين ظرفيت آماده بهره برداري شده است که اميدواريم در آينده‌اي نزديک اين ظرفيت افزايش يابد چرا که ظرفيت نگهداري معتادان مهمترين مشکل در بحث برخورد با اين آسيب اجتماعي است.


ویدیو مرتبط :
تصاویر زنان تروریستی داعش در کمپ های آموزشی در سوریه