ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



بکن‌باوئر: گوتسه به تیم یورگن کلوپ برو!


بکن‌باوئر: گوتسه به تیم یورگن کلوپ برو!فارس/ قیصر فوتبال آلمان به گلزن جوان و ملی‌پوش بایرن مونیخ توصیه کرد به لیورپول ملحق شود.
فرانتس بکن‌باوئر در مصاحبه‌ای با شبکه اسکای در مورد آینده ماریو گوتسه به صورت غیرمستقیم اظهارنظر کرد. قیصر فوتبال ژرمن‌ها و رئیس افتخاری باشگاه بایرن به گلزنی که دو سال قبل برای آلمان قهرمانی جام جهانی به ارمغان آورد اما در مونیخ بازیکن ذخیره شد، توصیه‌ کرد.
بکن‌باوئر اظهار داشت:من اگر جای او بودم، به تیمی می‌رفتم که احساس خوبی و راحتی کنم. تصور می‌کنم ماریو گوتسه اینجا هیچگاه حس راحتی و خوبی نداشته است.
وی ادامه داد:حس می‌شود از نظر شخصی چیزی کم و کسر داشته است. او از آن تیپ‌ها است که دست نوازش برسرش باید کشیده شود. به همین دلیل شاید اگر جای او بودم،‌دنبال یورگن کلوپ می‌رفتم.
این اظهارات در حالی عنوان شد که آینده گوتسه در بایرن حتی با حضور کارلو آنچلوتی، سرمربی جدید ایتالیایی نامعلوم است. از طرفی کلوپ او را برای حضور در لیورپول خواستار شده است.
ستاره 23 ساله با مونیخی‌ها تا سال 2017 قرارداد دارد.

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
جوونیای بکن باوئر و کرایف.