سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



دختر نوجوان قربانی دیگر شبکه‌های اجتماعی


تسنیم/ اواخر شهریور امسال دختری 16 ساله با مراجعه به پلیس آگاهی شهریار اعلام کرد توسط پسر جوانی که با او در شبکه‌های اجتماعی ارتباط داشته است، مورد سرقت قرار گرفته است.

این دختر جوان درباره جزئیات این سرقت به کاراگاهان اظهار داشت: حدود دو ماه با پسر جوانی در شبکه اجتماعی (لاین) ارتباط داشتم تا در یکی از ارتباطهایمان این پسر از من خواست که همدیگر را ملاقات کنیم، به همین جهت یک روز با من در شهریار قرار گذاشت و من به محل قرار با او رفتم؛ زمانی‌که سوار خودروی 206 او شدم، وی نوشیدنی به من تعارف کرد و من هم آن نوشیدنی که مزه تلخی داشت را خوردم که بعد از خوردن آن حالت گیجی به من دست داد و طی 4 ساعتی که در ماشین آن پسر بودم هوش و هواس درستی نداشتم.

وی در ادامه اظهاراتش به مأموران گفت: این پسر جوان بعد از گشت و گذار در تهران، من را به شهریار برگرداند و زمانی که از ماشین او پیاده شدم چون حالم بسیار بد شده بود به بیمارستان مراجعه کردم و از آنجا با دایی‌ام تماس گرفتم؛ وقتی که کمی حالم بهتر شد و به خود آمدم، متوجه شدم که طلا، کیف و فلش من که حاوی عکس‌های شخصی‌ام بود توسط این پسر به سرقت رفته است و اکنون از این فرد شکایت دارم.

پرونده این دختر پس از بررسی در دادسرای شهریار، برای بررسی و تحقیقات بیشتر به دادسرای جنایی تهران فرستاده و دستور شناسایی و بازداشت متهم این پرونده صادر شده است.


ویدیو مرتبط :
فیسبوک، غول شبکه های اجتماعی قربانی دیگری گرفت