دستگیری قاتل فراری اهل قلعه‌گنج


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج از دستگیری قاتل فراری پس از دو سال خبر داد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کویر، مسلم سالاری در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در شهریوماه 93 و درپی اختلافات خانوادگی در یکی از روستاهای شهرستان قلعه گنج شخصی بنام «ن.غ» با استفاده از یک قبضه سلاح گرم برنو اقدام به تیراندازی کرده که منجر به مرگ دو تن از اعضای یک خانواده و مجروح شدن سه تن دیگر می‌شود.

وی با بیان اینکه قاتل مسلح پس از تیراندازی ازصحنه جرم متواری می‌شود، افزود: پس از طرح پرونده در شعبه بازپرسی دادسرای قلعه گنج و صدور دستورات لازم این موضوع در دستور کار این دادستانی قرار گرفت.

وی ابراز کرد: پس ازقریب دوسال تلاش‌های بی وقفه و شبانه روزی مامورین پلیس آگاهی شهرستان قلعه گنج، سرانجام قاتل در یکی از روستاهای شهرستان سپیدان از توابع استان فارس، شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد. متهم کمتر از دوازده ساعت به پلیس آگاهی، انتقال و تحویل مراجع قضایی شد و طی بازجویی‌های به عمل آمده متهم به جرم خود اقرار کرده است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج اظهار کرد: با توجه به اینکه سلاح بکاررفته مجاز بوده و مجوز حمل داشته است لذا مراجع قانونی اعطای مجوز برای سلاح و مهمات باید در گزینش افراد و احراز صلاحیت ایشان دقت بیشتری داشته تا شاهد اتفاقات مشابه در آینده نباشیم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
چگونگی دستگیری قاتل فراری