سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



سه شهرک گلخانه ای در استان اردبیل آماده بهره برداری شد


به گزارش خبرنگار ایرنا، صراف احمدی روز دوشنبه افزود: مجتمع گلخانه ای سامیان اردبیل به مساحت 21 هکتار، فیروزآباد کوثر به مساحت 21 هکتار و قره قباغ پارس آباد به مساحت 10.2 هکتار در مرحله تکمیل زیر ساخت و آماده بهره بردای می باشد.
وی بیان کرد: با اقدامات شرکت شهرکهای کشاورزی وزارت جهاد کشاورزی کار فراخوان دعوت از متقاضیان در 14 استان و در 25 شهرک کشاورزی تاپایان تاریخ 25آذرماه انجام و مهلت آن تمدید شده است.
احمدی گفت: متقاضیان جهت سرمایه گذاری در این مجتمع ها می توانند تا پایان وقت اداری روز چهارشنبه 25آذر با مراجعه به سامانه شرکت شهرکهای کشاورزی به آدرس اینترنتی www.apcp.ir یا سازمان جهاد کشاورزی مدیریت شرکت شهرک های کشاورزی شعبه استان واقع در اردبیل شهرک کارشناسنان اقدام نمایند.
وی با بیان اینکه شرکت شهرکهای کشاورزی شامل مجتمع های گلخانه ای ، دامی و شیلات می باشد، اضافه کرد: این شرکت ها به منظور کشت های متراکم و برای تکمیل زنجیره تولید محصولات کشاورزی تشکیل یافته و تولید محصولات اختصاصی کشاورزی در آنها دنبال می شود .
احمدی افزود: ماهیت اصلی این شرکتها تغییر رویه کشاورزی در محصولات اختصاصی و هدایت به سوی صنعتی بعبارتی اقتصادی نمودن تولید محصولات کشاورزی می باشد که در چارچوب سیاست ها و اولویت های وزارت جهاد کشاورزی در راستای استفاده بهینه از آب و خاک در قالب فضای بسته گلخانه ای نه در فضای باز (عرصه مزرعه) بمنظور افزایش میزان تولید در واحد سطح بامحوریت کشتهای اختصاصی گلخانه ای عملیاتی می شود.
6016

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
بهره برداری از جند طرح در استان اردبیل