سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



رمزگشايي از «خيانت بزک» در خط حزب‌الله


خط حزب الله/ ششمين شماره‌ي خط حزب‌الله همزمان با سالروز تاريخي ۱۳ آبان، با گزارشي اختصاصي از ديدار وزير و کارکنان وزارت خارجه با رهبر انقلاب منتشر شد.
يادداشتي درباره‌ي رصد نقشه دشمن و عوامل داخلي آن براي تغيير رفتار جمهوري اسلامي، انتشار عکسي تاريخي از روند قطع رابطه سياسي با آمريکا، حکم شرعي خريد کالاي اسرائيلي و نيز پاسخ به اينکه چرا شعار مرگ بر آمريکا سر ميدهيم، از بخش‌هاي مهم شماره‌ي ششم است.
نسخه‌ي PDF نشريه در دو نسخه نسخه‌ي A4 جهت مطالعه و A3 براي چاپ و تکثير بر روي سايت KHAMENEI.IR قرار گرفته و عموم امت حزب‌الله مي‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابي، نمازهاي جمعه، هيئت‌هاي مذهبي و پايگاه‌هاي بسيج توزيع کنند. همچنين براي دسترسي به آرشيو نشريه مي‌توانيد به اينجا مراجعه کنيد.
دريافت نسخه مطالعه (A4) | دريافت نسخه چاپ (A3)

با کانال تلگرامي آخرين خبر همراه شويد
https://telegram.me/akharinkhabar


ویدیو مرتبط :
حزب الله از چه کسی خط میگیرد؟!(بازنشرلطفآ)