علمی


2 دقیقه پیش

رزرو بلیط هواپیما مشهد

سفر به مشهد از آن دست سفرهایی‌ست که قرن‌ها از عمر محبوبیت‌اش می‌گذرد و زائران امام هشتم شیعیان، خود را به وسیله‌های مختلف به این شهر می‌رساندند. خوشبختانه ...
2 دقیقه پیش

دوره مدیریت پروژه و کنترل پروژه با MSP

پروژه چیست؟ پروژه به مجموعه ای از فعالیتها اطلاق می شود که برای رسیدن به هدف خاصی مانند ساختن یک برج، تاسیس یک بزرگراه، تولید یک نرم افزار و … انجام می شود. در همه پروژه ...



صحنه‌های شور حسینی عجیبی را در مرزها می‌توان مشاهده کرد


سردار ولی معدنی در حاشیه بازدید از مرز چذابه در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: روز گذشته از مرز مهران بازدید کرده و امروز چذابه هستیم. ستاد وزارت کشور که مسئولیت این کار را بر عهده دارد، اقدامات بسیار خوبی را انجام داده و از زحمات تمام این افراد به خصوص کنسولگری ها تشکر می کنیم.

وی افزود: هم مردم استان ایلام خیلی خوب پذیرایی کرده و هم استان خوزستان مانند زمان جنگ از زائران امام حسین به خوبی پذیرایی کردند.

معاون عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران تصریح کرد: از مسئولان کنسولگری، ارتش و نیروی انتظامی که صادقانه و به صورت شبانه روزی در اختیار خدمات رسانی به زائران بودند بسیار تشکر و قدردانی می کنم.

سردار معدنی بیان کرد: مردم به عشق امام حسین (ع) و با خلوص نیت به سمت کربلا در حرکت هستند. تمامی مردم با وجود سختی های بسیار راه باز عازم کربلا شدند و این نشان دهنده عشق آن ها به اهل بیت(ع) است.

وی عنوان کرد: استقبال در مرزها بسیار زیاد است. صحنه های شور حسینی عجیبی را در مرزها می توان به تصویر کشید و افراد مختلف در هر سنی و با هر وضعیت جسمانی عاشقانه به سوی امام حسین(ع) در حرکت هستند.

معاون عملیات نیروی زمینی سپاه پاسداران تأکید کرد: تکفیری ها و وهابی ها اکنون در مقابل ما هستند و این حضور میلیونی می تواند پیام خوبی را در جواب جنایت های آن ها به سراسر دنیا داشته باشد.


ویدیو مرتبط :
مشاهده دریای بسیار عجیبی که در قرآن آمده