سرگرمی


2 دقیقه پیش

دانلود بازی اندروید

اندروید (از یونانی: به معنای مَرد، انسان، شبه آدم یا رُبات (آدم آهنی))، (به انگلیسی: Android) یک سیستم عامل همراه است که گوگل برای تلفن‌های همراه و تبلت‌ها عرضه می‌نماید و ...
2 دقیقه پیش

بازی اکشن-ماجرایی اسطوره های کوچک/ Pocket Legends

آخرین خبر/ Pocket Legends یکی از جذاب ترین بازی های آنلاین اکشن و سرگرم کننده برای سیستم عامل اندروید است. باید اشاره کرد که این بازی، اولین و بهترین بازی کمپانی MMO است که موفقیت ...



آموزش تزیین اتاق با روزنامه باطله


آموزش تزیین اتاق با روزنامه باطلهآخرین خبر/ وسایل لازم برای آموزش تزیین اتاق با روزنامه باطله :
میله ای گرد با قطر مناسب
نوار لاستیکی
سوزن بزرگ خیاطی
نخ ضخیم
کاتر
قلمو و رنگ اکریلیک
ورقه های روزنامه
چسب چوب

آموزش تزیین اتاق با روزنامه باطله :
برای ساختن لوله های کاغذی ابتدا می بایست روزنامه ها را در نوارهای ۵۶/۴۴ سانتیمتر ببرید.

حال از نوک نوار شروع کنید و آن رو به دور میله ای که انتخاب کرده اید بپیچید. قبل از آخرین پیچش به گوشه کاغذ چسب بزنید (به عکس زیر دقت کنید) و پیچش را کامل کنید. سپس به آرامی میله را از درون کاغذ آزاد کنید و اجازه دهید کاغذها به مدت ۱۵ دقیقه خشک شوند. این روند را برای مابقی نوارها انجام دهید.

سپس لوله های کاغذ را با رنگ های دلخواه خود رنگ بزنید و اجازه دهید به مدت ۳۰ دقیقه خشک شوند. به شما پیشنهاد میکنم از لوله های کاغذی رو در دو دسته قرار دهید و هر دسته رو یک رنگ متقاوت کنید و سعی کنید در انتخاب دو رنگ به دکور اتاق مورد نظرتون دقت داشته باشید، من اینجا از رنگ های سفید و بنفش استفاده کردم.

به انتهای لوله های کاغذی چسب زده و آنها به شکل یک حلزون بپیچید و اجازه دهید به مدت ۳۰ دقیقه خشک شوند. از یک نوار لاستیکی برای نگه داشتن آن به شکل حلزون استفاده کنید.

یک لایه دیگر چسب به شکل حلزونی اولیه اضافه کنید و سپس لوله کاغذی بعدی را به دور آن بپیچید. به رنگ های انتخابی و ترکیب رنگ ها دقت داشته باشید.

حالا از نخ و سوزن برای اتصال شکل های حلزونی شکل به یکدیگر استفاده کنید تا مجموعه ای مناسب و متصل به هم برای ایجاد دکور ساخته شود. برای اتصال آنها به یکدیگر از سیم های نازک نیز می توانید استفاده کنید.

این دکور جذاب را با خلاقیت خود جذاب تر کنید.




منبع: آخرین خبر


ویدیو مرتبط :
آموزش چهار تزیین اتاق پاییزی