ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



پرونده تیم ملی تکواندوی ایران با 4 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز بسته شد


  X  

تاریخ خبر : یکشنبه 1394.08.17 - 07:53

پرونده تیم ملی تکواندوی ایران با 4 مدال طلا، 2 نقره و یک برنز بسته شد

تسنیم/ تیم ملی تکواندوی کشورمان در پایان رقابت یک روزه 602 تکواندوکار در تورنمنت آزاد کرواسی، موفق به کسب 4 مدال طلا، دو مدال نقره و یک برنز شد.در پایان رقابت‌های یک روزه تکواندوکاران 52 کشور در 8 وزن جهانی زنان و مردان در تورنمنت آزاد کرواسی (G1)، تیم ملی کشورمان که با 8 نماینده در این مسابقات حضور داشت، موفق به کسب 7 مدال رنگارنگ شد.
آرمین هادی‌پور در وزن 54- کیلوگرم، بهنام اسبقی در وزن 68- کیلوگرم، امید عمیدی در وزن 87- کیلوگرم و سجاد مردانی در وزن 87+ کیلوگرم 4 نشان زرین طلای کشورمان را ضرب کردند، محمد کاظمی در وزن 58- کیلوگرم و ابوالفضل یعقوبی در وزن 68- کیلوگرم، مدال نقره را بدست آوردند و فرزاد ذوالقدری در وزن 74- کیلوگرم به مدال برنز دست یافت.
مسعود حجی‌زواره نماینده وزن 80- کیلوگرم کشورمان نیز علی رغم دو پیروزی که بدست آورد در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات بدلیل آسیب دیدگی از ناحیه زانو و جلوگیری از تشدید این آسیب برای حضور مقتدرانه در فینال گرندپری، از ادامه مبارزات انصراف داد و عنوان پنجم را کسب کرد.
ایران در وزن 63- کیلوگرم نماینده‌ای نداشت.
هدایت تیم ملی کشورمان برعهده بیزن مقانلو (سرمربی) و مهدی بی باک و مهرداد یوسفی (مربی) بود.
این دوره از مسابقات G1 بود و به دارندگان مدال طلا، نقره و برنز به ترتیب 10، 6 و 3.6 امتیاز در راستای افزایش امتیازات رنکینگ المپیکی برای کسب سهمیه ریو 2016 تعلق گرفت.

نظر شما


ویدیو مرتبط :
مراسم اهدای مدال طلا به تیم ملی والیبال ایران