سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



کشته شدن ۴۲ تروریست در حملات روز گذشته ارتش سوریه


به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه خبری العهد، گروه موسوم به «دیده بان حقوق بشر سوریه» وابسته به معارضان امروز(یکشنبه) گزارش داد که ۴۲ نفر از عناصر تروریستی در درگیری‎های روز گذشته با نیروهای ارتش سوریه در مناطق مختلف این کشور از پای درآمدند.

نیروهای ارتش سوریه روز گذشته پس از درگیری با عناصر تروریستی در ریف شمالی لاذقیه و کشتن تعدادی از تروریست ها موفق شدند بر مناطق «الغدر»، «المرکشلیه» و محور «جب الاحمر» مسلط شوند.

گروه موسوم به «دیده‌بان حقوق بشر سوریه» امروز همچنین گزارش داد که عناصر داعش پس از اعلام ظهور در سوریه، 3591 نفر از افراد غیر نظامی، نیروهای نظامی دولتی سوریه، عناصر عضو گروه خود و سایر گروه‌های تروریستی و مسلح را اعدام کرده است.

انتهای پیام/ح

http://fna.ir/HP3D3N


ویدیو مرتبط :
حملات ارتش سوریه و ترس وحشتناک تروریست ها