سلامت


2 دقیقه پیش

لیپوماتیک

لیپوماتیک به عنوان یک روش مناسب برای لاغری موضعی شکم، پهلو، ران و اطراف ران ، ناحیه پشت، غبغب و بازو شناخته می شود ، لیپوماتیک در واقع یک دستگاه قدرتمند و هوشمند است که ...
2 دقیقه پیش

با شجاعت پایان همکاری منفعلانه نظام پزشکی با وزارت بهداشت را اعلام کنید

سلامت نیوز:رییس نظام پزشکی‌ مازندران با ارسال نامه ای به علیرضا زالی رئیس کل نظام پزشکی طرح تحول سلامت را همانند طرح مسکن مهر و پرداخت یارانه عمومی دانست و با تاکید بر ...



واکنش وزیر آموزش و پرورش به 


سلامت نیوز:وزیر آموزش و پرورش در واکنش به اخبار منتشر شده در‌ خصوص برخی تنبیه‌های بدنی در مدارس کشور و نیز ماجرای آزار دانش‌آموز دختر 9 ساله در مدرسه‌ای در زنجان گفت: با خاطیان طبق قانون برخورد خواهد شد و ما در حال‌حاضر پیگیر این حوادث هستیم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از آنا،علی‌اصغر فانی، درباره تنبیه‌های بدنی که اخیرا در برخی از مدارس گزارش شده است، گفت: بخشی از این اخبار که در فضای مجازی منتشر شده برای سال‌های گذشته بوده، اما در مجموع بنده به دفعات اعلام کرده‌ام که تنبیه بدنی در مدارس ممنوع است.

وی افزود: طبق آیین‌نامه اجرایی مدارس، تنبیه بدنی خلاف است و با خاطیان طبق قانون و توسط هیات رسیدگی به تخلفات اداری برخورد خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه در واکنش به آزار دختر 9 ساله زنجانی توسط معلمش گفت: ما در حال‌ پیگیری هستیم، اما در گام اول حکم آماده به خدمت را برای معلم خاطی صادر کرده‌ایم، البته در ابتدا باید حکم از طریق مراجع قضایی صادر شود و ما به دنبال آن اقدام کنیم.

وی در پاسخ به این سوال مبنی‌ بر اینکه در حال‌حاضر یک معلم آقا جایگزین این معلم در مدرسه شده است که شاید این مساله امنیت‌خاطری برای دانش‌آموزان دختر نداشته باشد، گفت: تقریبا در پایان سال تحصیلی هستیم و از امروز امتحانات نهایی دانش‌آموزان پایه سوم آغاز شده است، بنابراین عملا ما نمی‌توانستیم در این زمان کوتاه به دنبال نیروی دیگری باشیم، اما برای سال آینده ساماندهی‌های خود را آغاز خواهیم کرد.


ویدیو مرتبط :
#27 چرا به AMP نیاز داریم؟