سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



برخی جریانات سیاسی و رسانه‌های داخلی جاده صاف‌کن نفوذ آمریکا شده‌اند


حسن صادق مقدسی عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با اشاره به تاکتیک آمریکا برای نفوذ به کشور به بهانه برجام، اظهار داشت: مردم ایران 37 سال است که آمریکا را از کشور بیرون کرده‌اند و امروز اجازه نمی‌دهند این کشور به بهانه برجام وارد کشورمان شود.

وی در ادامه گفت: آمریکا از رویارویی مستقیم با نظام جمهوری اسلامی عقب نشسته است چراکه تا به امروز از این رویارویی نتیجه‌ای نگرفته است. البته با تغییر تاکتیک بدنبال نفوذ سیاسی، فرهنگی و اقتصادی به کشور ما است تا بتواند هدف اصلی خود را که همان تغییر ماهیت جمهوری اسلامی است، دنبال کند.

این فعال دانشجویی در همین خصوص تصریح کرد: ما مشاهده می‌کنیم در همین راستا برخی جریانات سیاسی و رسانه‌ها جاده صاف‌کن آمریکا برای ورود و نفوذ به کشور شده‌اند و عملا به آنها گرا می‌دهند.

مقدسی با بیان اینکه قوای سه‌گانه نسبت به خطر نفوذ دشمن که مورد تأکید جدی مقام معظم رهبری نیز هست، باید هوشیار باشند، گفت: مسئولان باید خطر نفوذ را جدی بگیرند و در این راستا خود را آماده کنند چراکه هرگونه غفلت ضربه به نظام را در پی خواهد داشت.

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در پایان با تأکید بر اینکه مذاکرات با آمریکا صرفا در حوزه هسته‌ای بوده و بس، گفت: مذاکرات با آمریکا قابل تسری به دیگر موضوعات نیست.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ائتلاف آمریکا، جاده صاف کن داعش!