سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



نیروهای مصری برای شرکت در رزمایش رعد الشمال به عربستان می روند


پایگاه خبری عربی پرس روز شنبه گزارش داد، سخنگوی رسمی ارتش مصر در صفحه اجتماعی (فیس بوک) تصاویری را از یگان های نظامی نیروهای مسلح منتشر کرد که در حال آماده شدن برای رفتن به عربستان و شرکت در رزمایش های رعد شمال هستند.
این سخنگو در صفحه خود نوشت: این رزمایش ها در راستای تمرین های مشترک نیروهای مسلح و تقویت روابط نظامی میان مصر و کشورهای دوست برای چند روز ادامه خواهد داشت.
به گفته سخنگوی رسمی ارتش مصر هدف از این رزمایش ها بالا بردن سطح لیاقت و شایستگی نیروهای شرکت کننده برای اجرای مأموریت های مشترک میان کشورهای حاضر در این رزمایش هاست.
سفر نیروهای مصری چند روز پس از دیدار صدقی صبحی، وزیر دفاع مصر با نیروهایش صورت می گیرد.
وی آمادگی نیروهایش برای اجرای هرگونه فعالیت آموزشی و مأموریتی را ستود.
وزیر دفاع مصر در سخنرانی نام کشورهای شرکت کننده در این رزمایش ها در کنار عربستان و مصر را ذکر نکرد. خود عربستان نیز هویت کشورهای شرکت کننده در این رزمایش ها را اعلام نکرده است.
روزنامه سعودی عکاظ نیز با بزرگ خواند رزمایش نیروهای نظامی نوشت تعدادی از نیروهای نظامی کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای عربی و اسلامی در این رزمایش که در منطقه شمالی عربستان برگزار می شود مشارکت خواهند داشت.
خاورم**1408**1579

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
گل پژمان منتظری به الشمال (ام صلال 5-0 الشمال)