ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



احمدی: رباط صلیبی پایم در هلند آسیب دیده است/ ما فقط سرباز تیم ملی هستیم


سعید احمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تصمیمات اخیری که در جلسه کمیته فنی گرفته شده است، گفت: سه شنبه هفته گذشته در جلسه کمیته فنی فدراسیون کاراته تصمیم بر این شد که سه نفر از مربیان حاضر در کاراته که تجربیات زیادی دارند برنامه‌های خود را برای هدایت تیم ملی کاراته به اعضاء کمیته فنی ارائه کنند. هر سه مربی از بزرگان کاراته هستند و هرکدام از مربیان هدایت تیم ملی را برعهده بگیرند قطعا کاراته‌کاها نیز به عنوان سرباز باید به وظیفه خود عمل کنند.

وی در ادامه افزود: با توجه به زمانی که تا آغاز مسابقات جهانی اتریش باقی مانده باید انتخابات ریاست فدراسیون کاراته برگزار شود. به نظرم هر چه زودتر این انتخابات برگزار شود ما در اتریش کارمان راحت‌تر خواهد بود. اگر رئیس فدراسیون کاراته هرچه زودتر انتخاب شود، قطعا برنامه ریزی‌های دقیق‌تری برای حضور تیم ملی در مسابقات جهانی خواهیم داشت.

دارنده نشان نقره مسابقات جهانی اتریش، گفت: طباطبایی سرپرست فدراسیون از روزی که مسئولیت این مجموعه را برعهده گرفته واقعا با برنامه‌ریزی به دنبال حفظ آرامش در این خانواده است. طباطبایی در اعزام کاراته‌کاها به لیگ جهانی ژاپن، فرانسه، بلژیک و... واقعا حمایت‌های خوبی کرد و جا دارد از او تشکر کنم. وی بدون دغدغه و به وجود آمدن حاشیه کاراته‌کاها را به مسابقات لیگ جهانی اعزام کرد و نقش بزرگی در موفقیت کاراته‌کاها در لیگ‌های جهانی داشت.

احمدی در پاسخ به این سؤال که آیا در مسابقات لیگ جهانی هلند با مصدومیت روبرو شده‌ای، گفت: در مسابقاتی که راهی هلند شده بودم یک مقدار کشیدگی از ناحیه رباط صلیبی برایم پیش آمده که در حال درمان این آسیب دیدگی هستم، اما قطعا تلاش می‌کنم پس از بهبود یافتن مصدومیتم در رویدادهای بعدی نیز حضور پیدا کنم.

وی در پایان صحبت‌های خود، عنوان کرد: همه نگاه‌ها در دنیا روی کاراته ایران است و این موضوع مسئولیت ما را در اتریش واقعا دشوار خواهد کرد. همه نفراتی که پس از برگزاری انتخابی موفق خواهند شد جواز حضور در تیم ملی را کسب کنند باید بدانند که کار بسیار سختی را پیش رو دارند. بنده نیز امسال طلای مسابقات جهانی را می‌خواهم و با توجه به شناختی که از همه حریفانم در طول مسابقات مختلف دارم قول می‌دهم طلای مسابقات جهانی را از آن خود کنم.

انتهای پیام/ا


ویدیو مرتبط :
مکانیسم آسیب به رباط صلیبی قدامی acl