سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



بازار/ دلار امروز هم ارزان شد


بازار/ دلار امروز هم ارزان شدآخرین خبر/ در بازار امروز نرخ دلار با شیبی ملایم روند نزولی به خود گرفت؛ بطوریکه در نهایت بهای 3430 تومان را ثبت کرد.

این نرخ دلار در حالی رقم خورد که بهای دلار در آخرین روز هفته گذشته عدد 3458 تومان را نشان می داد. این کاهش ارزش دلار بعد از دوره ای ثبات قیمت می تواند حداقل نشانه ای برای عدم تمایل بازار آزاد به افزایش قیمت این ارز باشد.
در بازار سایر ارزها یورو مجددا با کاهش قیمت مواجه شد و این بار با خروج از کانال سه هزار و هشتصدی، 3799 تومان عرضه شد. پوند و درهم امارات هم به ترتیب 4925 و 946 تومان به فروش می رسد.

اما در بازار سکه شرایط کاملا با بازار ارز متفاوت است. طلای جهانی که چندصباحی است رونق گرفته امروز تکانی به بازار سکه کشور داد.
بر این اساس هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید و قدیم با افزایش چند هزار تومانی به ترتیب 1 میلیون و 12 هزار و 500 تومان و 1 میلیون و 9 هزار تومان فروخته می شود.
نیم سکه و ربع سکه هم از این افزایش قیمت بی نصیب نماندند و بهای 524 و 280 هزار تومانی را ثبت کردند.
ارزش هر گرم طلای 18 عیار نیز هم اینک عدد 103 هزار و 140 تومان را در تابلوی زرگران نشان می دهد.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: آخرین خبر


ویدیو مرتبط :
CHIP ارزان ترین رایانه دنیا فقط با 9 دلار!!