سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



ناوگروه سی و هشتم ارتش به رزمایش پیوست


ناوگروه سی و هشتم ارتش به رزمایش پیوستفارس/ ناوشکن نقدی که در قالب ناوگروه سی و هشتم نداجا به ماموریت ابهای آزاد رفته بود در رزمایش نیروی دریایی حاضر شد.

ناوگروه سی و هشتم نیروی دریایی که اخیرا به همراه تعدادی از دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر به ماموریت آبهای آزاد رفته بود، در رزمایش ولایت 94 حاضر شد. در تصاویر منتشر شده، ناوشکن نقدی در میان تعدادی از ناوشکن ها و ناوچه های موشک انداز نیروی دریایی دیده می شود.

در این تصویر علاوه بر 5 فروند ناوچه موشک‌انداز کلاس پیکان، ناوشکن‌های جماران (با شماره76) سبلان (با شماره 73) البرز (با شماره72) و نقدی (با شماره 82) نیز دیده می‌شود.

ناوگروه سی و هشتم نداجا متشکل از ناوهای نقدی، بوشهر و لاوان با حضور دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمین(ره) ارتش عصر روز 30 دی ماه از بندرعباس راهی ماموریت آبهای آزاد شده بود.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
ناوگروه سی ام نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ا