سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



حوادث/ فیلمبرداری از دستگاه عابربانک برای کشف رمز کارت افراد


حوادث/ فیلمبرداری از دستگاه عابربانک برای کشف رمز کارت افرادایران/ رئیس پلیس مشهد گفت: جوان 23 ساله‌ای که دوران دانشجویی خود را سپری می‌کند از چندی پیش نقشه‌ای برای سرقت کشید.

وی به کسانی که در حال کار با دستگاه عابربانک بودند نزدیک شده و از طریق دوربین گوشی تلفن همراه خود اقدام به فیلمبرداری از شماره رمز افراد می‌کرد تا بتواند پس از سرقت کارت نقشه خود را عملی کند. سرهنگ حجت نیک مرام افزود: با هشیاری یکی از طعمه‌های این دانشجو موضوع به 110 اعلام شد و تیم دایره آگاهی کلانتری 16 مشهد بلافاصله در محل حاضر شد و پیش از آنکه پسر دانشجو بتواند اقدامی انجام دهد او را دستگیر کردند.

جوان دانشجو با افشای نقشه‌اش عنوان کرد که با فیلمبرداری‌های پنهانی قصد داشته شماره کارت و رمز‌های آنها را به دست آورده و به سرقت‌های آسان دست بزند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایران


ویدیو مرتبط :
سوتی عابربانک ملی.انتقال پول کارت به کارت و خطای نداشتن کاغذ