سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



جمع‌ آوری 40 هزار بخاری غیر استاندارد در مدارس/ پرداخت 20 درصد از پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی


به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه تعدادی از فرهنگیان که از مهر سال گذشته بازنشسته شده اند، حدود 20 درصد پاداش پایان خدمت خود را دریافت کرده‌اند، اظهار داشت: پیگیر پرداخت کامل این پاداش هستیم و به مجرب آن که این پیگیری‌ها به نتیجه برسد، اعلام خواهیم کرد.

وی از جمع آوری 40 هزار بخاری‌ غیر استاندارد در مدارس خبر داد و گفت: دستور العملی در سال گذشته برای جمع آوری و عدم استفاده از بخار‌ی‌های غیر استاندارد صادر شده است و امسال هم این بخشنامه باید اجرا شود.

وزیر آموزش و پرورش در خصوص توزیع شیر در مدارس گفت: برای تمام دانش‌آموزان ابتدایی و دوره اول متوسطه تا آخرپایه نهم در کشور حداقل 70 نوبت توزیع شیر اجرا خواهد شد.

فانی افزود: در اعتبارات آموزش و پرورش از محل یارانه‌ها مبلغی قرار داده شده و متناسب با تخصیصی که در اختیار آموزش و پرورش قرار می گیرد این طرح در کل کشور اجرا می شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بخاری های غیر استاندارد مدارس خطراتی برای دانش آموزان