جهانبخش: تیم خوبی بودیم و پیروز شدیم/نمی‌دانم چرا یک دقیقه سکوت برای کرایف انجام نشد


هافبک جوان تیم ملی ایران می‌گوید تیمش پس از گل نخست به هند و کم شدن فشار توانسته بازی بهتری را ارائه دهد.

به گزارش ایسنا، علیرضا جهانبخش بعد از پیروزی 4 بر صفر تیم ملی ایران برابر هند گفت: بازی خوبی بود و ما باید پیروز می‌شدیم. ما می‌خواستیم روند خوب‌مان را ادامه دهیم و این کار را ادامه دهیم. گل اول را که زدیم فشار از روی ما برداشته شد و توانستیم گل‌های بعدی را بزنیم. ما موقعیت‌های زیادی را داشتیم و مالکیت توپ در اختیار ما بود. بازی بهتری را ارائه دادیم و هند هم چیزی برای از دست دادن نداشت ولی خوشحالم که به هدف‌مان رسیدیم.

او در پاسخ به سوالی درباره گلزنی‌اش در این دیدار گفت: من تلاشم را کردم که مثمر ثمر باشم و نقشی در این پیروزی ایفا کنم. امروز ما تیم خوبی بودیم و توانستیم پیروز شویم.

هافبک جوان تیم ملی در پاسخ به این سوال که چرا یک دقیقه سکوت به دلیل درگذشت کرایف در این دیدار انجام نشد، اظهار کرد: من در جریان این قضیه نبودم. خدا کرایف را رحمت کند. شاید مسئولان برگزاری بازی هم از این خبر اطلاع نداشتند. به هر حال کرایف از بهترین‌های فوتبال دنیا بوده و قطعا در هر جایی در چنین مواقعی یک دقیقه سکوت برگزار می‌شود.

او درباره مصاف تیم ملی برابر عمان بیان کرد: ما در آن دیدار هم برای پیروزی به میدان می‌رویم و از ابتدای بازی به برد فکر می‌کنیم.

جهانبخش در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا به تیم ملی پاداش و عیدی داده‌اند گفت: من از این قضیه اطلاع ندارم.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
چی بودیم چه شدیم