سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



با کلاه محافظ هوشمند و مجهز به دوربین حرارتی اینتل آشنا شوید


با کلاه محافظ هوشمند و مجهز به دوربین حرارتی اینتل آشنا شوید

اینتل عاشق این است که از چیپست ها و سنسورهایش در جاهایی استفاده کند که اصلا انتظارش را ندارید، و درون کلاه محافظ هوشمند DAQRI یکی از آنهاست. طی نطق اصلی اینتل در نمایشگاه CES، برایان کرژانیچ مدیر عامل این شرکت از برایان مالینز، بنیان گذار DAQRI دعوت کرد که به روی استیج آمده و در مورد کلاه هوشمند ساخته شرکتش صحبت کند. 

کلاه مورد بحث از تکنولوژی دوربین RealSense 3D کمپانی DAQRI برای ایجاد تصاویر واقعیت افزوده بهره می برد؛ تکنولوژی منحصر به فردی که می تواند تصاویر کامپیوتری را با جهان واقعی ترکیب کند.

در ادامه با دیجیاتو همراه باشید. 

این کلاه محافظ با بهره گیری از قدرت پردازنده M7 اینتل و تکنولوژی ریل سنس DAQRI، می تواند در بازار شدیدا هایپ شده محصولات واقعیت افزوده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد.

واقعیت افزوده طی یکی دو سال اخیر مبحث مورد علاقه بسیاری از کمپانی های بزرگ بوده؛ از سازنده تلفن هوشمندی همچون سامسونگ گرفته تا غول های نرم افزاری همچون مایکروسافت و شرکت های اینترنتی گوگل و فیسبوک، همگی تلاشی در این زمینه انجام داده اند یا محصولی برای آن روانه بازار کرده اند.

0ddde7196bdf8f17d528cbb68353ba98

حالا اینتل هم به جرگه این کمپانی ها پیوسته و در زمینه واقعیت افزوده بخت آزمایی می کند. کمپانی یادشده در ادامه نمایش قابلیت های این کلاه هوشمند، حالت دید با اشعه ایکس آن را هم به نمایش گذاشت که به عنوان مثال به یک کارگر ساختمانی اجازه می دهد که برای عیب یابی، به درون لوله های تأسیسات ساختمانی هم نگاهی بیندازد.

ضمنا در قسمت بالای این کلاه هوشمند نمایشگری تعبیه شده که کارگران می توانند با خواندن اطلاعات روی آن، به جهت یابی در محلی که به کار در آن مشغولند بپردازند. اینتل در انتهای معرفی این ابزار هوشمند اعلام کرد که از همین امروز می توانید آن را در بازار تهیه کنید.

منبع: CNET

برچسب‌ها:cesCES2016DaqriIntelIntel Smart hard-hatRealSense 3Dاینتل

اشتراک‌گذاری:


ویدیو مرتبط :
با عملکرد دوربین حرفه ای تلفن هوشمند G4 الجی آشنا شوید