«جمال اجلالی» از بیمارستان مرخص شد


«جمال اجلالی» از بیمارستان مرخص شدایسنا/ جمال اجلالی - بازیگر پیشکسوت - امروز (نهم اسفند ماه) با بهبود حالش از بیمارستان به منزل منتقل شد.
سعیده اجلالی - همسر این هنرمند پیشکسوت - به خبرنگار سرویس تلویزیون و رادیو ایسنا گفت:‌ خدا را شکر حال آقای اجلالی خیلی بهتر شده است و امروز - یکشنبه - از بیمارستان به منزل منتقل شد ولی همچنان تحت نظر پزشک هستند و تا یک ماه باید دوره نقاهتشان را بگذارنند.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه در حال حاضر آقای اجلالی مشکل حادی ندارند و فقط به خاطر عفونت ریه‌هایش باید مدتی آنتی‌بیوتیک مصرف کند تا در این دوره یک ماهه که دوران نقاهتش سپری می‌شود، حالش بهتر شود. خدا را شکر پزشک معالج آقای اجلالی حال عمومی وی را خوب توصیف کرده است و ایشان روز به روز حالشان بهتر می‌شود.
همسر جمال اجلالی در پایان از همراهی تمام افرادی که طی این مدت وی را همراهی کردند، تشکر کرد.
به گزارش ایسنا، جمال اجلالی - بازیگر سریال‌های تلویزیون - اوایل ماه گذشته به علت فشار خون دچار عارضه مغزی شد و مدتی در کما به سربرد. اجلالی حدود یک ماه در بیمارستان بوعلی شهرستان ساری در بخش آی‌سی‌یو تحت مراقبت بود و اخیرا با بهبود حالش به بیمارستان پارسیان تهران منتقل شد. این هنرمند پیشکسوت در شمال کشور مشغول بازی در سریال جدید «دوردست‌ها» به تهیه‌کنندگی فریبا توکلی بود که دچار این مشکل شد.



با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: ایسنا


ویدیو مرتبط :
مازندلیگ/ امامعلی حبیبی از بیمارستان مرخص شد