فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



ماجرای «زندان الرشید» و «شیار 143» شنیدنی می‌شود


امین نادری، مسئول سوره مهر الکترونیک، در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به آثار جدید این واحد گفت: سیاست سوره مهر این است که با همکاری نهادهای فرهنگی دیگر به تولید کتاب صوتی بپردازد. این خواست در مدیر جدید رادیو نمایش نیز دیده شد. با همکاری این رادیو کتاب صوتی دو اثر «دختر شینا» و «آن بیست و سه نفر» آماده شده است. 

وی ادامه داد: قرار است با همکاری این رادیو، 10 عنوان کتاب دیگر نیز در این قالب تولید شود. قرار بر این است که پس از تولید، ابتدا در رادیو نمایش اجرا شود و بعد برای توزیع در اختیار سوره مهر قرار دهد.

به گفته نادری، کتاب‌های «زندان الرشید»، «شیار 143» و «فرنگیس» نیز در حال ضبط است.

وی همچنین از راه‌اندازی میز پیشنهادی کتاب به انتخاب نویسندگان و شاعران در نرم‌افزار اختصاصی سوره مهر خبر داد و گفت: این دسته از آثار، به مدت 10 روز معرفی می‌شود. در حال حاضر کتاب‌هایی که مرتضی سرهنگی برای خواندن پیشنهاد کرده است، معرفی شده و بعد از آن قرار است کتاب‌هایی به انتخاب فاضل نظری و مصطفی رحماندوست نیز معرفی شود.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
ماجرای فیلم شیار 143 از زبان نرگس آبیار (کارگردان فیلم)