سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



لیست رسمی بروزرسانی اندروید 6 گوشی های سامسونگ را ببینید


لیست رسمی بروزرسانی اندروید 6 گوشی های سامسونگ را ببینیدشهر سخت افزار/ حتماً تا به حال تیتری شبیه به این مطلب را به صورت بسیار زیادی در محیط وب دیده باشید. لیست بروزرسانی محصولات سامسونگ به اندروید 6. اما واقعاً این همه مطلب که منتظر می‌شود تا چه حد واقعیت دارند و کدامیک از آنها صحیح است؟ به تازگی لیستی توسط یکی از منابع داخلی سامسونگ منتشر شده است که برنامه زمان بندی بروزرسانی اندروید 6 برای گوشی ها رده بالای ان شرکت را نشان می‌دهد. با ما همراه باشید.

سامسونگ به خوبی می‌داند که مشتریان آن تا چه حد به بروزرسانی گوشی ها و تبلت های خود به نسخه جدید اندروید علاقمند هستند ولی تا به امروز اقدام به ارائه یک لیست رسمی که در آن برنامه مدون و دقیق بروزرسانی اندروید 6 مشخص شده باشد، نکرده است. البته چندی پیش لیستی منتشر شد که در آن برنامه ای برای بروزرسانی محصولات سامسونگ به اندروید 6 شرح داده شده بود ولی برنامه های منتشر شده در آن لیست محقق نشد تا امروز ما با هم در مورد لیست جدیدی صحبت کنیم که احتمال به واقعیت نزدیک تر بودن آن بیشتر است. اگر لیست قبلی را در نظر بگیریم تا به امروز باید گوشی های گلکسی اس 6 و اس 6 اج و گلکسی نوت 5 و اس 6 اس پلاس به اندروید 6 بروز شده بودند ولی امروز میبینیم که همه ی این گوشی ها در نسخه قبلی سیستم عامل خود باقی مانده اند و هیچ بروزرسانی اتفاق نیفتاده است.

حالا لیست جدید را با هم مرور میکنیم. برای دیدن این لیست به بخش تصاویر مراجعه نمایید.

همانطور که مشاهده می‌شود. در لیست جدید، گوشی های گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس باید زودتر از بقیه و ظرف یک ماه آینده ( تا آخر بهمن ماه و یا اوایل اسفند ماه 94) به اندروید 6 بروز شوند و بعد از آن نوبت به گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج میرسد که باید تا اواخر سال شمسی و یا اوایل فروردین 1395 به اندروید 6 بروز شوند. در ادامه هم پرچمدارهای سال 2014 سامسونگ یعنی گلکسی نوت 4، گلکسی نوت اج و گلکسی اس 5 هستند که پیش بینی می‌شود تا اوایل اردیبهشت ماه 1395 طعم شیرین مارشمالو را بچشند.

البته همانطور که بالاتر هم گفتیم سامسونگ از آن دست کمپانی هایی هست که در مورد بروزرسانی محصولات خود اعلان رسمی را انجام نمی‌دهد و از این رو همیشه برنامه این شرکت با عدم آگاهی کامل مخاطبان همراه خواهد بود و البته همین احتمال هم وجود دارد که لیستی که امروز با هم بررسی کردیم هم کمی جابجایی داشته باشد. اما به هر حال وقوع آن بسیار محتمل تر از لیست قبلی است که تا به امروز محقق نشده است. به هر حال بهتر است با هم منتظر بمانیم تا ببینیم کهکشانی های سامسونگ چه زمانی به اندروید 6 بروز می‌شوند و حدس و گمان ها هم در حد همین لیست باقی بمانند.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: شهر سخت افزار


ویدیو مرتبط :
بروزرسانی گوشی سامسونگ به OnePlus One