فرهنگی


2 دقیقه پیش

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس

تشریفات بهبود | تشریفات و خدمات مجالس | برگزاری مراسم عروسی | باغ عروسی تشریفات ۵ ستاره بهبود با مدیریت بهبود اصلانی صاحب سبک در اجرای دیزاین های ژورنالی و فانتزی ، اجرا ...
2 دقیقه پیش

استاندار حلبچه عراق وارد ایلام شد

به گزارش ایرنا، عبدالله محمد به همراه ارکان حسن مشاور وی عصر امروز یکشنبه 26 اردیبهشت وارد استان شده و با مقامات استانداری ایلام دیدار کرد.قرار است استاندار میسان، واسط، ...



امام جمعه خلخال خواستار توجه بیشتر به مسایل فرهنگی شد


به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام امیر رشتبری روز یکشنبه در جلسه شورای فرهنگ عمومی خلخال با انتقاد از اعتبار بسیار ضعیف فرهنگی گفت: در حالی که برای مقابله با ناتوی فرهنگی دشمن نیازمند مقابله به مثل با اجرای برنامه های تقابلی هستیم در سال گذشته اعتباری برای اجرای برنامه های فرهنگی به این شهرستان تخصیص نیافت.
رییس شورای فرهنگ عمومی خلخال اظهار کرد: کار فرهنگی ابزار و امکانات می خواهد و اولین ابزار این کار تخصیص اعتبار مناسب است که متاسفانه در این مورد نه اعتبار مالی و نه ابزار داریم.
وی بیان کرد: مشکل ضعف فرهنگی تنها متوجه دولت فعلی نیست و دولت های گذشته نیز هر کدام به نوعی در این زمینه مشکل داشته و توجه کافی به این مقوله در کشور نشده است.
فرماندار خلخال نیز در این جلسه با بیان اینکه ضعف فرهنگی شالوده ضعف اقتصادی است گفت: دولت با اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی رهبر معظم انقلاب برای افزایش توان اقتصادی مردم و تقویت مسایل فرهنگی و ارزشی در جامعه تلاش می کند.
علی نظری شیخ احمد افزود: 90 درصد از اعتبار کل کشور در اختیار مرکز بوده به صورت اعتبارات ملی توزیع می شود.
او اظهار کرد: در توزیع اعتبارهای تملک دارایی های استان که بر اساس سه شاخص جمعیت ، محرومیت و وسعت جغرافیایی صورت می گیرد نگاه واگرایانه به نحوه توزیع اعتبارات و پایین بودن سهم شهرستان خلخال از مجموع اعتبارات استانی بی اساس و غیر قابل قبول است.
شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.
7119/6016

انتهای پیام /*


ویدیو مرتبط :
نماز جمعه خلخال