سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



پالمر: پلی استیشن وی آر به اندازه آکیولس ریفت قدرتمند نیست


پالمر: پلی استیشن وی آر به اندازه آکیولس ریفت قدرتمند نیستگیم فا/ در حال حاضر ما شاهد حضور ۳ هدست واقعیت مجازی در صنعت بازی های ویدئویی هستیم که از شهرت بسیاری برخوردارند. این سه دستگاه عبارتند از: آکیولس ریفت، پلی استیشن وی آر و وایو که رقابت دو مورد اول داغ تر است. آقای پالمر لاکی به عنوان بنیانگذار شرکت آکیولس وی آر معقتند که هر کدام از این دو هدست، بازار متفاوتی را هدف قرار می دهند:

ایشان طی صحبت های خود با آی بی تایمز اعلام کرده اند که پلی استیشن وی آر کیفیتی همچون آکیولست ریفت ندارد و قدرت آن قادر با برابری هدست آنها نیست. آقای لاکی گفته اند:

لازم به ذکر است که هدست آنها به اندازه مال ما قوی نیست با این حال هنوز هدست خوبی است اما مشخصات سخت افزاری کنسول پلی استیشن ۴ نسبت به سیستم رایانه پیشنهادی ما ضعیف تر می باشد.

ایشان معقتند که این دو هدست برای تنها یک قشر از بازیبازها طراحی نشده است و هر کدام بازار مخصوص به خود را خواهند داشت. آقای لاکی اینطور ادامه می دهند:

فکر نمیکنم بازیبازان زیادی وجود داشته باشد که هم از یک پلی استیشن ۴ بهره ببرند و هم بر روی یک سیستم ۱,۵۰۰ دلاری به همراه آکیولست ریفت سرمایه گذاری کنند که واقعا مبلغ هنگفتی می شود. بازار این دو دستگاه جدا است.

آنها تجربه واقعیت مجازی را برای افراد متفاوتی به ارمغان می آورند که فکر هم نمی کنم اصلا آنها بخشی از بازار ما نیز بوده اند.

هدست آکیولس ریفت ۶۰۰ دلار قیمت دارد و ۲۸ مارس به بازار خواهد آمد. قیمت پلی استیشن وی آر و تاریخ عرضه آن هنوز مشخص نیست.

با کانال تلگرامی آخرین خبر همراه شوید

منبع: گیم فا


ویدیو مرتبط :
شوخی جدید بوسیله هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت