«خشم و هیاهو» در روزهای پایانی جشنواره/ هیچ چیز بعید نیست


«خشم و هیاهو» در روزهای پایانی جشنواره/ هیچ چیز بعید نیستمهر/ «A۱۵۷»، «سگ و دیوانه عاشق»، «لاک قرمز»، «خانه ای در خیابان چهل و یکم» و «خشم و هیاهو» فیلم هایی است که در نهمین روز از جشنواره فیلم فجر در برج میلاد روی پرده می رود.
امروز سه شنبه بیستم بهمن ماه و در نهمین روز از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در کاخ جشنواره فیلم هایی چون «A۱۵۷»، «سگ و دیوانه عاشق»، «لاک قرمز»، «خانه ای در خیابان چهل و یکم» و «خشم و هیاهو» نمایش داده می شود.
«A۱۵۷» به کارگردانی بهروز نورانی پور در بخش «سینما حقیقت» ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه نمایش داده می شود. روایت زندگی سه دختر در اردوگاه های جنگی که بر سر دو راهی قرار گرفته اند و باید میان ماندن و راه دوم تصمیم بگیرند.
فیلم سینمایی «سگ و دیوانه عاشق» به کارگردانی علی محمد قاسمی نیز در بخش «هنر و تجربه» ساعت ۱۶ روی پرده می رود. در این فیلم بازیگرانی چون محمود نظرعلیان، پیمان مقدمی، آسیه بخشی زاد و یک بازیگر فرانسوی- اسپانیایی به نام ناتالی آلونسوکاسال حضور دارند.
«لاک قرمز» به کارگردانی سید جمال سیدحاتمی در بخش «نگاه نو» ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه نمایش داده می شود. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دخترک تازه به انگشتانش لاک زده بود که روزگار صورتش را نقاشی کرد.
پانته آ پناهی ها، پردیس احمدیه، مسعود کرامتی، بهنام تشکر و رسول نقوی از بازیگران این فیلم هستند.
«خانه ای در خیابان چهل و یکم» به کارگردانی حمیدرضا قربانی در بخش سودای سیمرغ ساعت ۲۱ نمایش داده می شود. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: دعواى ٢ برادر بحرانى را در خانواده ایجاد می‌کند. مادر این خانواده و ٢ عروسش که در سه طبقه‌ یک خانه زندگى می‌کنند سعى می‌کنند هر کدام به تنهایى بار مشکلات پیش آمده در زندگی‌شان را به دوش کشند.
از جمله بازیگران این فیلم می توان به مهناز افشار، علی مصفا، سهیلا رضوی، سارا بهرامی، آرش مجیدی، مانی رحمانی، مانیا علیجانی و علیرضا کمالی اشاره کرد.
فیلم سینمایی «خشم و هیاهو» به کارگردانی هومن سیدی آخرین فیلمی است که در نهمین روز از سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر نمایش داده می شود، این فیلم ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه در بخش سودای سیمرغ روی پرده می رود. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: زندگی به من آموخت که هیچ چیز از هیچ کس بعید نیست(جمله ای از ویلیام فاکنر نویسنده مشهور آمریکایی).

طناز طباطبایی، نوید محمدزاده، سعید چنگیزیان، بهناز جعفری، رضا بهبودی، بهزاد عمرانی و رعنا آزادی ور از بازیگران این فیلم هستند


منبع: مهر


ویدیو مرتبط :
نقد جشنواره ای فیلم خشم و هیاهو در برنامه هفت