تایید صلاحیت تمامی کاندیداهای مجلس در قوچان


رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان قوچان و فاروج اعلام کرد:اسامی همه کاندیدای ثبت نام شده در حوزه انتخابیه قوچان و فاروج مورد تایید اعضای هیات اجرایی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه خراسان، علیرضا قامتی در نشست خبری ویژه انتخابات با اشاره به پایان یافتن مهلت بررسی صلاحیت ثبت نام شدگان برای شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قوچان و فاروج، عنوان کرد: با اتمام زمان بررسی توسط هیات اجرایی در روزشمار انتخابات، پس از برگزاری 3 جلسه هیات اجرایی، صلاحیت 34 کاندیدای ثبت نام شده مورد بررسی قرار گرفت و پس از احراز صلاحیت توسط این هیات اسامی به هیات نظارت استان ارسال شد.

وی با اشاره به تشکیل هیات بازرسی در حوزه انتخابیه و ابلاغ حکم به اعضای آن ، گفت : در انتخابات امسال بر اساس ابلاغیه وزارت کشور در هر صندوق یک بازرس حضور خواهد داشت.

وی ادامه داد : علاوه بر حضور بازرس برای هر صندوق اخذ رای ، یک سربازرس مسئولیت نظارت 20 صندوق اخذ رای را بر عهده خواهد داشت.

رئیس ستاد انتخابات حوزه انتخابیه شهرستان قوچان و فاروج با بیان اینکه در دور قبلی انتخابات درشهرستان قوچان تعداد 155 صندوق اخذ رای فعال بوده است، تاکید کرد : با توجه به بررسی انجام شده و به دلیل ازدحام رای دهندگان در برخی از شعب اخذ رای، در انتخابات پیش رو تعداد 6 صندوق اضافه می شود که تعداد 161 صندوق در شهرستان قوچان و 54 صندوق در شهرستان فاروج و در مجمو 215 صندوق فعال خواهد بود.

فرماندار قوچان با تاکید بر آمادگی کامل جهت برقراری امنیت شعب اخذ رای در هفتم اسفند ماه سال جاری ، گفت : در جلسات کمیته امنیتی زمینه تامین نیروی امنیتی کافی جهت حضور در شعب فراهم شده است.

انتهای پیام


ویدیو مرتبط :
حاشیه های مجلس(تایید صلاحیت سه وزیر )