ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



قانون لیگ برتر ایران در آستانه اروپایی شدن


قانون لیگ برتر ایران در آستانه اروپایی شدنفارس/ قانون لیگ برتر فوتبال ایران برای تعیین تیم قهرمان در فصل آینده به احتمال فراوان تغییر خواهد کرد.
در حال حاضر در لیگ برتر ایران تیمی که تفاضل گل بهتری داشته باشد می‌تواند قهرمان شود. این قانون در لیگ برتر پانزدهم اجرایی شد و پرسپولیس به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به استقلال خوزستان قهرمانی را از دست داد.
این در حالی است که در لیگ‌های اروپایی برای تعیین تیم قهرمان در شرایطی که امتیاز دو تیم مساوی باشد بازی رو در روی دو تیم را مدنظر قرار می دهند که در صورت اجرای این قانون در فوتبال ایران پرسپولیس می‌توانست قهرمان لیگ برتر شود.
در حال حاضر پیشنهادهایی به سازمان لیگ رسیده تا قانون لیگ‌های اروپایی در لیگ برتر ایران هم اجرایی شود و به جای تفاضل گل بازی رو در روی دو تیم مورد محاسبه قرار گیرد.
قرار است پس از بررسی کارشناسی این پیشنهادها برای تصویب این قانون هیأت رئیسه سازمان لیگ در این مورد تصمیم‌گیری کند.

منبع: فارس


ویدیو مرتبط :
مقایسه لیگ برتر فوتبال ایران با لیگ های معتبر اروپایی