ورزشی


2 دقیقه پیش

رونمایی از جوان‌ترین فاتح تاریخ در روز تصادف روزبرگ و همیلتون

تسنیم/ قهرمانی پسری که هنوز به سن اخذ گواهینامه رانندگی در کشورش نرسیده، اتفاق مهم مرحله پنجم فصل ۲۰۱۶ فرمول یک بود.مرحله پنجم فصل 2016 فرمول یک در پیست کاتالونیای اسپانیا ...
2 دقیقه پیش

مرزبان گزینه جدی سپاهانی‌ها بعد از ویسی

تابناک/ علیرضا مرزبان به عنوان جدی ترین گزینه تیم فوتبال سپاهان برای فصل اینده است.بعد از پایان فصل پانزدهم و ناکامی سپاهان در لیگ مسئولان این باشگاه در پی جانشین استیماچ ...



اعتراف پیگرینی درباره احتمال روی کار آمدن گواردیولا به عنوان جانشین‌اش


به گزارش خبرگزاری تسنیم، مانوئل پیگرینی اعتراف کرد پپ گواردیولا جزو بهترین گزینه‌های موجود در فوتبال دنیا برای جانشینی او در منچسترسیتی است و دیر یا زود این مربی اسپانیایی کارش را در لیگ برتر انگلیس آغاز می‌کند.

پیگرینی با تأکید بر اینکه هنوز احساس نمی‌کند وقت جدا شدنش از آبی‌پوشان شهر منچستر فرا رسیده باشد و اینکه می‌خواهد تا پایان مدت قراردادش که 18 ماه دیگرش از آن باقی مانده است، برای رسیدن به اهدافش تلاش کند، گفت: اطمینان دارم که مربیان مطرح همیشه به مربیگری در لیگ برتر تمایل دارند و کار نکردن در این لیگ غیرممکن است، به خصوص اگر شما تجربه مربیگری در سایر لیگ‌ها را داشته باشید. بنابراین پپ هم اینجا کار خواهد کرد.

پیگرینی در پاسخ به این سؤال که آیا فصل آینده جای خود را به گواردیولا می‌دهد یا خیر، تأکید کرد: نمی‌دانم که آیا او فصل آینده در من‌سیتی یا تیم دیگری خواهد بود یا نه، اما اطمینان دارم که او بالاخره یک روز در لیگ برتر مربیگری می‌کند و من امیدوارم که آن تیم منچسترسیتی باشد. این را می‌گویم، چون من‌سیتی را دوست دارم و می‌دانم که گواردیولا برای من‌سیتی چه گزینه مهمی است. امیدوارم که او بتواند با من‌سیتی کار کند و موفق باشد.

سرمربی پیشین رئال مادرید در پایان در پاسخ به سؤالی درباره زمان جدایی‌اش از من‌سیتی عنوان کرد: خیلی چیزها در آینده ممکن است رخ دهد، اما این آینده چه زمانی است؟ شما هرگز نمی‌دانید. شاید آینده سال بعد باشد، اما من نگران نیستم. تنها چیزی که دغدغه‌اش را دارم، کسب بیشترین تعداد جام است. وقتی شما در یک تیم بزرگ کار می‌کنید همیشه شایعاتی درباره‌ آینده‌تان وجود دارد. زمانی که سرمربی رئال بودم هم چنین شایعاتی درباره‌ام وجود داشت. وقتی بازی‌های‌تان را ببرید، شایعات فرق می‌کنند، اما زمانی که به اهداف‌تان نرسید، ادامه کار واقعاً سخت می‌شود.

شاگردان مانوئل پیگرینی فردا (دوشنبه) از ساعت 23:30 به وقت تهران، در دیداری از هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس میهمان آرسنال هستند.

انتهای پیام/


ویدیو مرتبط :
بشارت به آمدن پیامبر اسلام با دوازده جانشین در انجیل