سایر


2 دقیقه پیش

جمهوری آذربایجان با گرجستان و ترکیه مانور مشترک نظامی برگزار می کند

ایرنا/ جمهوری آذربایجان روز یکشنبه قبل از آغاز مذاکرات وین با حضور نمایندگان منطقه قره باغ کوهستانی، اعلان کرد که قصد دارد تمرین های نظامی با مشارکت گرجستان و ترکیه برگزار ...
2 دقیقه پیش

ژنرال فراری سوری از رژیم صهیونیستی درخواست کمک کرد

العالم/ ژنرال سابق و فراری ارتش سوریه که به صف مخالفان بشار اسد پیوسته، از رژیم صهیونیستی خواست که در مقابله با رییس جمهوری سوریه، مخالفان مسلح (تروریست ها)را یاری کند!.به ...



تشییع پیکر یک شهید مدافع حرم در فسا


تشییع پیکر یک شهید مدافع حرم در فساایرنا/ امروز مردم شهیدپرور و خداجوی شهرستان فسا پیکر پاک شهید مدافع حرم، عمار بهمنی را بر روی دستان خود ازمیدان شهدای فسا به سمت بخش ششده و قره بلاغ و روستای امیرحاجیلو تشییع و در گلزار شهدای این روستا به خاک سپردند.

پیکر شهید گلگون کفن مدافع حرم آل الله عمار بهمنی امروز جهت خاکسپاری به زادگاهش شهرستان فسا منتقل شد و در گلزار شهدای روستای امیر حاجیلو آرام گرفت.
شهید مدافع حرم عمار بهمنی، متولد سال 1364 بود و در دفاع از حرم حضرت زینب(سلام الله علیها) توسط تروریست‌های تکفیری در سوریه به شهادت رسید.
مردم شهرستان فسا با شعارهای حسین حسین شعار ماست ، شهادت افتخار ماست و الله اکبر و لا اله الا الله پیکر این شهید سرافراز را تشییع و به خاک سپردند .
حضور نوجوانان و جوانان در این مراسم و ابراز علاقه برای حضور در سوریه و دفاع از حرم حضرت زینب(س) از نکات قابل توجه و تأثیر گذار مراسم بود که بار دیگر عشق و ارادت مردم ایران اسلامی به اهل بیت عصمت و طهارت را به معرض نمایش گذاشت.
برخی از شهروندان در حاشیه این مراسم ضمن تجلیل از مقام شهید و شهادت یاد آور شدند : شهدای مدافع حرم از حریم ولایت و حریم آل الله دفاع کردند و بسیار برای ما ارزشمند هستند.
این شهروندان خاطر نشان کردند : اگر شهدای مدافع حرم با تروریست‌ها مقابله نکنند باید با گروه‌های تروریستی همچون داعش در مناطق دیگر درگیر شویم و از این جهت دفاع مدافعین حرم حائز اهمیت است و شهدای مدافع حرم جایگاه والایی دارند.

با کانال تلگرامی «آخرین خبر» همراه شوید

منبع: ایرنا


ویدیو مرتبط :
تشییع پیکر شهید مدافع حرم در دماوند